۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۸۷۰۷۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

مراسم دعای روز عرفه در 200 روستای خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تمرکز زدایی برگزاری دعای روز عرفه در شهرستان ها گفت: مراسم دعای پرفیض روز عرفه در 200 روستای خوزستان از سوی روحانیان مبلغ برگزار می شود.
حجت الاسلام بلک، مديرکل تبيلغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمدحسن بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، روز عرفه را از نخستین بخش های حرکت حماسی امام حسین(ع) دانست و بیان داشت: مهم ترین بخش برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در روز عرفه برگزاری دعای پرفیض این روز در اهواز و شهرستان ها است.

وی افزود: در سال های گذشته مراسم دعای روز عرفه در شهرستان ها به صورت متمرکز برگزار می شد که با ترویج این عمل معنوی امروز شاهد برگزاری غیر متمرکز این برنامه در سطح شهرستان ها و روستاها هستیم.

حجت الاسلام بلک با اشاره به تمرکز زدایی برگزاری دعای روز عرفه در شهرستان ها گفت: مراسم دعای پرفیض روز عرفه به عنوان یک سنت در 200 روستای خوزستان از سوی روحانیان مبلغ برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اعلام این‎که مراسم دعای روز عرفه در شهرستان اهواز از سوی ستادها، نهادها و هیأت های مذهبی برنامه های مختلفی درنظر گرفته شده، گفت: دعای عرفه در حسینیه ثارالله، دانشگاه های اهواز، معراج شهدا، مساجد و مناطق، حرم علی بن مهزیار و مزار شهدای اهواز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه ها به همت هیأت های فرهنگی و مذهبی در سطح استان انجام می شوند و سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نهادی برای حمایت از این برنامه ها است.

حجت الاسلام بلک، به برخی کمک های حمایتی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به برگزاری دعای روز عرفه اشاره کرد و اظهارداشت: دعای عرفه ساده و با شکوه برگزار می شود و این سازمان در تلاش است تا با کارهایی مانند تأمین کتاب های دعای عرفه، هماهنگی با مداحان، سخنرانان و فعالیت های تبلیغی از این برنامه حمایت کند./9462/ت302/ب

ارسال نظرات