۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۸۷۷۴۱
آیت الله جوادی آملی:

غدیر باید برای ما درس آموز باشد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله جوادی آملی با تاکید بر این که فرصت غدیر باید برای ما درس آموز باشد، خاطرنشان کرد: از این فرصت غدیر باید حداکثر بهره را به بهترین نحو ممکن ببرید.
آيت الله جوادي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی، مفسر برجسته قرآن کریم در پیام کوتاهی به همایش غدیرخم، روز تجلی خورشید ولایت و امامت که دوشنبه شب در سالن اجتماعات شهید رجایی آمل برگزار شد، با بیان این که خداوند منان در سوره مبارکه مؤمنون از آفرینش سخن گفته و احسن الخالقین را مطرح کرده است، گفت: حسن خلقت در سایه انسان های کامل بوده که پروردگار متعال در سوره مبارکه مائده آن را تشریح فرمود.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: آن چه خداوند منان می پسندد دینی بوده که از ولایت اهل بیت معصومین(ع) بهره مند باشد.

 

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این که حضرت علی(ع) در غدیرخم منصوب به ولایت می شود، بیان داشت: جامعه اسلامی و دینی از این وجود گرانقدر و نورانی بهره مند شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت جانبازان شهرستان هزار سنگر آمل در طرح مطالعاتی کتاب گرانقدر نهج البلاغه، گفت: تلاش شما جهاد اصغر و جهاد اکبر بوده که مرضی خداوند منان است.

 

مفسر برجسته قرآن کریم با تاکید بر این که فرصت غدیر باید برای ما درس آموز باشد، خاطرنشان کرد: از این فرصت غدیر باید حداکثر بهره را به بهترین نحو ممکن ببرید.

 

استاد  سطح عالی حوزه علمیه قم در پایان، گفت: باید سیره آن بزرگوار برای ما درس آموز بوده تا این عید گرانقدر به عنوان عید حقیقی برای ما باشد./950/پ203/ج

ارسال نظرات