۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۸۸۷۵۰
مسؤول سازمان بسیج اساتید کشور خبرداد؛

اتحادیه اساتید مسلمان جهان تشکیل می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج اساتید کشور از تشکیل اتحادیه اساتید مسلمان جهان خبرداد.
رييس بسيج اساتيد کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، سهراب صلاحی، مسؤول سازمان بسیج اساتید کشور، عصر امروز در دومین همایش بین المللی ولایت، با بیان این که مهم ترین مانع بزرگ تحقق طرح های آمریکا در منطقه و جهان جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی با سر دادن شعار های کوبنده علیه استکبار جهانی و در رأس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی یک وحشتی در دل آن ها به وجود آورده است.

وی با تأکید بر استقامت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومتی که از خود نشان داد جهان را به حیرت و شگفتی وادار کرد.

مسؤول سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه اظهار داشت: امروزه کشور هایی که آتش بر خرمن بحران سوریه می اندازند همه دست پروده آمریکای جنایت کار هستند.

 صلاحی با بیان این که آمریکا از هشداری که ایران اسلامی به او در موضوع حمله نظامی به سوریه داده از این تصمیم دست برداشته است، تأکید کرد: بشار اسد، رییس جمهورکشور سوریه در جواب پرسشی که از وی در موضوع حمله آمریکا به کشورش پاسخ داد که آمریکا با هشدار تهدید آمیز ایران روبه رو شده و از این کار احمقانه دست کشید.

وی در ادامه سخنانش به تشکیل اتحادیه اساتید مسلمان جهان خاطرنشان کرد: این اتحادیه به فضل الهی گامی مؤثر در ایجاد وحدت میان دانشگاه های کشور های اسلامی خواهد بود.

مسؤول سازمان بسیج اساتید کشور در سخن پایانی خود ابراز داشت: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) می تواند دیدگاه های ویژه برای شکوفایی این اتحادیه به سازمان بسیج اساتید ارائه دهد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات