۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۸۸۸۰۱
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

اعتماد به وعده جنایتکاران جهانی ساده لوحی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به این که دشمنان تغییری در مواضع خود نسبت به ایران نداده اند، گفت: افرادی که فکر می کنند جنایتکاران عالم به وعده خود عمل می کرده و به آنها اعتماد می کنند ساده لوح هستند.
حجت الاسلام والمسلمين اختري در همايش بين المللي ولايت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع)، صبح امروز در دومین روز از برگزاری همایش بین المللی ولایت در آبادان، با بیان این که آبادان و خرمشهر به سبب وجود شهدا در ایران سرافراز هستند، اظهارداشت: آبادان و خرمشهر سرزمینی هستند که ولایت را به عنوان رمز مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان معرفی کردند.

وی افزود:  امام خمینی(ره) برای احیای مکتب امامت و ولایت فرصتی پیدا کرد که برای دیگر پیامبران وجود نداشت و او نیز که فرزند فاطمه زهرا(س) بود از این فرصت استفاده کرد و ولایت امیرمؤمنان را در دنیا زنده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اختری وجود ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران را وجه تمایز آن را دیگر نظام های دنیا دانست و گفت: امروز به سبب رهبری فرزانه، بزرگ، فیلسوف، دانشمند، سیاستمدار و حکیم آیت الله خامنه ای مکتب اهل بیت در دنیا با سرافرازی می درخشد.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: به برکت وجود ولایت است که دشمنان نمی توانند بافتنه انگیزی، خیانت تروریستی و وحشیگری قرون وسطایی در مقابل پیشرفت های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنند.

وی عامل اصلی دشمنی آل سعود، آمریکا و رژیم غاصب سهیونیستی با شیعیان را وجود ولایت مداری در میان آنها اعلام کرد و اظهارداشت: اگر میبینید امروز، رژیم آل سعود به پشتوانه رژیم غاصب سهیونیستی در مقابله با شیعیان دست به جنایت های مخلفی می زنند به سبب درخشش مکتب اهل بیت(ع) در میان آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به این که دشمنان تغییری در مواضع خود نسبت به ایران نداده اند گفت: افرادی که فکر می کنند جنایتکاران عالم به وعده خود عمل می کرده و به آنها اعتماد می کنند ساده لوح هستند.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: استکبار جهانی و جنایتکاران تکفیری به افراد خود نیز رحم نمی کنند و در صورت عقب نشینی از مواضع خود به هر نحوی آنها را از بین خواهند برد.

وی در پایان تأکید کرد: نجات و سرافرازی انسان ها در دنیا و آخرت در وابسته به ولایت علی(ع) و اهل بیت او است./9462/پ202/ج

ارسال نظرات