۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۹۰۸۱۵
حجت‌الاسلام سالک:

حسن مذاکرات ارتقای فهم سیاسی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس آمریکا را غیر قابل اعتماد، شیطان صفت و دروغ‌گو دانست و گفت: آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم ارتقای فهم سیاسی در کشور است و همه متوجه می‌شویم که آمریکا به فرمایش رهبری قابل اعتماد نیست.
حجت الاسلام احمد سالک
حجت‌الاسلام احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 5+1، آمریکا را غیر قابل اعتماد، شیطان صفت و دروغ‌گو دانست و گفت: ثمره مذاکرات متناسب با این نگاه ما به آمریکایی‌ها است.
وی ابراز کرد: مذاکرات تا آن حدی که به مردم منتقل شد، اگر نتیجه بدهد به نفع نظام و اگر نتیجه ندهد حداقل این است که ظرفیت فهم جامعه را بالا خواهد برد و این برای کشور مفید است.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیر قابل اعتماد دانستن آمریکایی‌ها، گفت: آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم ارتقای فهم سیاسی در کشور است و همه متوجه می‌شویم که آمریکا به فرمایش رهبری قابل اعتماد نیست.
حجت‌الاسلام سالک با بیان این‌که این توافقات یک تنفس شش ماهه را در اختیار مسؤولان قرار می‌دهد، اظهار کرد: باید منتظر بود و دید مسؤولان دولت در این مدت چه اقداماتی را انجام خواهند داد.
وی با تأکید بر این‌که تضمین و تداوم نظام به فرهنگ غنی اسلام ناب، رهبری و پشتیبانی مردم بستگی دارد، افزود: مردم ما با بصیرت و آگاهی خود اجازه نخواهند داد منافع اصلی کشور از دست برود.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که رهبری بیانگر و هدایت‌گر ملت هستند، تصریح کرد: تبیین سیاست‌ها به عهده رهبری است و ایشان به مردم جهت دهی می‌دهند./927/ت302/ج
ارسال نظرات