۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۹۱۴۰۴
از سوی بنیاد ملی نخبگان انجام می‌شود؛

ارائه تسهیلات ویژه برای توسعه فعالیت‌های قرآنی نخبگان

خبرگزاری رسا - بنیاد ملی نخبگان از تمامی نخبگان قرآنی کشور دعوت کرده است تا خود را به این بنیاد معرفی کنند و در تلاش است علاوه بر تسهیلات عمومی در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی تسهیلاتی را در اختیار نخبگان قرآنی قرار دهد.
نخبگان قرآني
به گزارش خبرگزاری رسا، فراخوان شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر قرآنی از سوی بنیاد ملی نخبگان اعلام شده است که بر اساس این اعلام نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر بین‌المللی قرآنی در رشته‌های حفظ (زیرگروه‌های مختلف)، قرائت و تفسیر، نفرات اول تا سوم مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر و نفرات اول مسابقات ملی قرآن دانشجویان کشور در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن کریم و دارندگان مدرک تخصصی حفظ درجه یک (موضوع مصوبه جلسه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و یا قرائت درجه یک (موضوع مصوبه جلسه نهم شورای توسعه فرهنگ قرآنی - مصوبه جلسه 643 شورای عالی انقلاب فرهنگی) نخبه قرآنی محسوب می‌شوند.
 در همین خصوص سید حسن حسینی، معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه این اقدام تازه شروع شده است و باید منتظر شد تا نخبگان قرآنی مدارک خود را به بنیاد نخبگان ارسال کنند، اظهار کرد: تسهیلات ثابتی مانند تسهیلان نظام وظیفه، اعتبارات مالی و ... برای تمامی نخبگان کشور در نظر گرفته شده است که به نخبگان قرآنی نیز ارائه خواهد شد.
 وی ادامه داد: البته سعی ما بر این است که علاوه بر تسهیلات عمومی در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار نخبگان قرآنی قرار دهیم.
نخبگان قرآنی می‎توانند برای ارسال مدارک به بنیاد نخبگان اینجا را کلیک کنند./9598/د102/ن
ارسال نظرات