۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۹۳۲۹۳
مسؤول اعزام مبلغ اداره اوقاف تهران:

روش تبلیغ رسول اکرم در زمان جاهلیت بی‎نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اعزام مبلغ اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان این‌که تبلیغ رسول اکرم(ص) در زمان جاهلیت فوق‎العاده بی‎نظیر بوده است، گفت: پیامبر اکرم(ص) به صورت فرد به فرد و چهره به چهره معارف اسلام را توسعه و نشر می‌دادند.
روش تبلیغ رسول اکرم در زمان جاهلیت بی‎نظیر بود
حجتالاسلام سید محمدحجت میرشاه‎ولد، مسؤول اعزام مبلغ اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) براساس آنچه در روایات آمده، شهید راه پروردگار هستند، ابراز داشت: در انتهای ماه صفر شاهد سالروز شهادت ایشان هستیم که به دست دشمنان مسموم شدند.
وی زندگی حضرت رسول(ص) را الگویی برای مسلمانان و شیعیان دانست و اظهار داشت: باید از معصومین(ع) به‌ویژه پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) تأسی جست، زیرا خداوند قرآن کریم را بر حضور و وجود پیامبر اکرم(ص) نازل کردند.
مسؤول اعزام مبلغ اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: به‌دلیل این‌که آخرین پیامبر خدا(ص) بر روی زمین حضرت محمد مصطفی(ص) بود، خداوند تبارک تعالی کتابی را توسط این پیامبر نازل می‎کند که تا آخر الزمان برای مسلمانان با اهمیت است.
حجتالاسلام میرشاه‎ولد با بیان این‌که قرآن هم اکنون در دست مسلمانان است و می‎توانند از آن استفاده کنند، تصریح کرد: این کتاب راهنمای بشریت است؛ اگر آن را خوانده و استفاده کنیم، همیشه از گمراهی دور و به مسیر رستگاری نزدیک خواهیم شد.
وی تبلیغ رسول اکرم(ص) در زمان جاهلیت را فوق‎العاده بی‎نظیر دانست و با اشاره به سیره و منش آن حضرت تأکید کرد: پیامبر اکرم(ص) در توسعه فرهنگ اسلام تلاش بسیاری داشتند تا جایی‌که زندگی خود و تمام اموال حضرت خدیجه(س) را برای اسلام هزینه کردند.
مسؤول اعزام مبلغ اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان این‌که حرکت پیامبر اکرم(ص) نکته کلیدی برای زندگی ما است، خاطرنشان کرد: ایشان به‌صورت فرد به فرد و چهره به چهره معارف اسلام را توسعه و نشر می‌دادند و اسلام را یک دین کامل برای مردم معرفی می‎کردند و ما می‎توانیم از این روش تبلیغ عظیم بهره‎مند شویم./9598/ت302/ی
ارسال نظرات