۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۹۳۷۴۸

فعالیت تبلیغی طلاب آذربایجان غربی به مناسبت آخر ماه صفر

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: مبلغان حوزه های علمیه در ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت مام رضا (ع) در مناطق مختلف استان به امر تبلیغ و تبیین سیره و روش این بزرگواران دین می پردازند.
حجت الاسلام قهرماني
حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تسلیت ایام سگواری پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کلاس های درس طلاب استان، برنامه ای در مدارس به مناسبت این ایام سوگ و عزا پیش بینی نشده است.
وی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان حوزه های علمیه استان در این ایام، تصریح کرد: بیش از یکصد نفر از مبلغان طرح هجرت به همراه اساتید و همچنین طلاب سطوح هفت ، هشت و نه در مناطق مختلف استان به فعالیت تبلیغی مشغولند.
حجت الاسلام قهرمانی افزود: مبلغان حوزه های علمیه استان با حضور در مساجد، حسینیه و تکایا به تبیین و تشریح سیره و روش زندگی پیامبر عظیم الشأن و همچنین امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) می پردازند.
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی نبی مکرم اسلام را به عنوان خاتم انبیاء و قرآن را معجزه محمد (ص) به عنوان آخرین کتاب آسمانی خواند و اظهار کرد: سعادت و رهایی از انحرافات، رذایل وبدبختی ها از رسالت های دین اسلام به عنوان کامل ترین دین است.
وی از پیامبر اکرم(ص) به عنوان وحدت بخش بین مذاهب مختلف اسلامی نام برد و گفت: مسلمانان باید با توجه به نقاط مشترک همچون پیامبر اکرم(ص)، قران و قبله با اتحاد و همبستگی زمینه را برای گسترش اسلام ناب محمدی در سراسر جهان فراهم کرده و جلوی وهابیت و گروه‌های تکفیری را که به نام دین به اسلام ضربه می زنند، بگیرند./936/ت303/س
ارسال نظرات