۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۹۵۹۳۴

برگزاری مراسم اعتکاف علمی در مدرسه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه با بیان این که طلاب علاوه بر خود سازی معنوی باید از نظر علمی هم خود را تقویت کرده و خودسازی داشته باشند، گفت: مدرسه علمیه ثامن الائمه در همین راستا مراسم اعتکاف علمی را با حضور طلاب و اساتید مدرسه برگزار کرده است.
برگزاری مراسم اعتکاف علمی در مدرسه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه

حجت الاسلام حسن صادقی، مدیر مدرسه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که در این مراسم 40نفر از طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه حضور داشتند، گفت: هدف از برگزاری این مراسم در مدرسه تقویت روحیه دانش افزایی درمیان طلاب، مرور درس های گذشته و ارائه تحقیق از سوی طلاب با مشورت اساتید مدرسه بوده است.

 

 

وی با بیان این که برگزاری این مراسم در مدرسه موجب افزایش نشاط علمی در میان طلاب شده است، گفت: طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه علاوه براین که در مباحث و موضوعات علمی حضور پررنگی دارند در مسابقات وبلاگ نویسی مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی استان هم با وبلاگ های شیطان پرستی و گلشن ولایت موفق به کسب مقام های اول تا سوم شده اند.

 

مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه شهرستان زیر کوه با بیان این که دوره های مقدماتی وبلاگ نویسی برای طلاب این حوزه برگزار شده است، گفت: در حال حاضر 10 نفر از طلاب این حوزه در عرصه وبلاگ نویسی فعال هستند که وبلاگ های گلشن ولایت، شیطان پرستی، طلبه یعنی این که و حیدر کرار از وبلاگ های فعال طلاب این مدرسه هستند.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که طلاب حوزه علمیه ثامن الائمه همچنین در مسابقات ورزشی مدارس علمیه استان موفق به کسب مقام سوم در رشته شنا شده اند، گفت: در این دوره از مسابقات ورزشی مدارس علمیه 6 نفر از طلاب مدرسه  علمیه ثامن الائمه در رشته های مختلف از جمله شنا شرکت داشتند.

 

وی با بیان این که طلاب باید سعی کنند در مباحث مختلف علمی و معنوی خود را تقویت کنند، گفت: محرومیت نتوانسته طلاب حوزه ثامن الائمه را از کسب موفقیت در زمینه های مختلف علمی و ورزشی دور کند.

 

مدیر مدرسه ثامن الائمه شهرستان زیرکوه با بیان این که در این مدرسه در دهه فجر برنامه مختلفی برگزار خواهد شد، گفت: طلاب به عنوان مهم ترین رکن فرهنگ سازی در جامعه باید در برنامه های دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم نقش فعالی داشته باشند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم ترین انقلاب های جهان  در سه دهه گذشته در تاریخ بشریت است، گفت: هنوز بسیاری از نظر پردازان موفق به درک ابعاد مختلف انقلاب اسلامی  ایران به رهبری امام خمینی نشده اند.

 

وی با اشاره به این که گسترش ارزش های انقلاب در سطح جهان یکی از مهم ترین اهداف پایه ریزی انقلاب از سوی امام خمینی بود، گفت: مردم با حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری باید این هدف را محقق کنند. /968/ت302/ب

ارسال نظرات