۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۹۹۶

حمایت فتنه انگیز صدای آمریکا از رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ رسانه های وابسته به دشمنان اسلام، در صدد هستند تا با حمایت از یک جریان در کشور و توهین نسبت به جناحی دیگر، اقدام به تضعیف اصل نظام نمایند.
صداي آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا رسانه وابسته به پنتاگون در گزارشی به بررسی سخنان آقای روحانی، رییس جمهور در جمع روسای دانشگاه پرداخت و با مجتبی واحدی تحلیلگر و مراد ویسی روزنامه نگار از رادیو فردا گفتگو کرد.


مجتبی واحدی که سردبیر پیشین آفتاب یزد نیز بوده است، در این خصوص گفت: سخنان رییس جمهور کسانی را که از برخی برنامه های دولت از جمله سبد کالا ناراضی بودند، خوشحال کرده است و این کار روشی برای کسب محبوبیت در جامعه بوده است.


وی در ادامه گفت: رییس جمهور موفق شد که بحث در رایج بین مردم را از موضوع نقد بر نحوه توزیع سبد کالا دور کرده و بحث دیگری چون عدم انتقاد پذیری دولت را جایگزین آن نماید.


قابل ذکر است مجتبی واحدی که غالبا حب و بقض خود را نسبت به مردم شریف ایران پنهان نمی کند، همواره حضور تاریخی و حماسی مردم در 9 دی را اردوکش خیابانی می داند.


مراد ویسی روزنامه نگار رادیو فردا نیز در خصوص سخنان رییس جمهور گفت: رییس جمهور در سخنرانی نشان داد که عصبی نیست ولی با این وجود من معتقدم که رییس جمهور در به کار بردن بعضی از کلمات دچار اشتباهات تاکتیکی شد، از جمله به کار بردن کلمه کم سواد.


به نظر می رسد رسانه های وابسته به دشمنان اسلام، در صدد هستند تا با حمایت از یک جریان در کشور و توهین نسبت به جناحی دیگر، اقدام به تضعیف اصل نظام نمایند. روشن است مسئولین کشوری با شناخت عرصه و هدف های دراز مدت دشمن، با وحدت و یک پارچگی حربه دشمن را در نطفه خفه نمایند./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات