۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۵۲۱
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

22 بهمن یادآور غلبه اراده ملت ایران بر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، بیان داشت: ملت ایران در 22 بهمن 92 همانند 35 سال گذشته با شور و اشتیاق در صحنه حاضر خواهند شد.
حجت الاسلام سعيد جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در دیدار آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با کمیته های زنان و خانواده، ورزش و کودکان و نوجوانان با بیان این که امروز با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است، اظهار داشت: ملت ایران در 22 بهمن 92 همانند 35 سال گذشته با شور و اشتیاق در صحنه حاضر خواهند شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که انقلاب مردم برای مادیات نبود، خاطرنشان کرد: ملت ایران برای اسلام از جان خود گذشت و رژیم پهلوی را سرنگون کرد.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که ملت ایران در سایه رهبری آیت الله خامنه ای در مسیر آرمان های نظام اسلامی حرکت می کند، اظهار داشت: مردم خوزستان با تقدیم 217 شهید کارنامه درخشانی در پیروزی انقلاب اسلامی مسیر پیروزی انقلاب دارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان وجود شهید در عرصه های گوناگون را نشانه ولایتمداری مردم خوزستان دانست و افزود: در مجلس امروز پدران شهدای فتنه، و شهدای مدافع حرم زینب(س) نیز حضور دارند.

وی با بیان این که 22 بهمن یادآور غلبه ایمان و اراده ملت ایران بر دشمن است، گفت: دشمنان پس از 35 سال و اجرای توطئه های گوناگون تنها شاهد اقتدار و سربلندی ملت ایران بودند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در 35 سال اخیر زمینه شکر نعمت انقلاب اسلامی را فراهم می‌آورد.

حجت الاسلام جعفری در پایان تصریح کرد: مردم خوزستان در کنار ملت ایران، فردا بار دیگر با حضور پرصلابت در راهپیمایی 22 بهمن تبلور حماسه سیاسی را به رخ بدخواهان و دشمنان نظام خواهند کشید./9464/پ202/ب

ارسال نظرات