۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۷۴۸
آیت الله مهمان نواز:

راهپیمایی 22 بهمن شور و شعور انقلابی ایرانیان را به جهانیان نشان داد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه امسال گفت: مردم ایران با این حضور، شور و شعور انقلابی خود را به جهانیان نشان دادند.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم استان و سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه امسال، اظهار کرد: مردم ایران در این روز تاریخی با حضور پرمعنای خود، علاوه بر اعلام حمایت از آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی ایران، اطاعت پذیری خود از رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری را نیز نشان دادند.

 

وی افزود: به دلیل همین حمایت ها و حضور ملت بصیر ایران اسلامی است که تهدیدها و تحریم های دشمنان نظام اسلامی علیه کشور تاکنون بی نتیجه و بی اثر بوده است.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: به فضل الهی و هوشمندی مردم، این حضور و پشتیبانی از آرمان های والای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در آینده نیز همچنان تداوم خواهد داشت و نقشه های مذبوحانه دشمنان برای ضربه زدن به نظام هم همانند گذشته نقش بر آب می شود.

 

آیت الله مهمان نواز گفت: مردم ایران و استان خراسان شمالی در بیست و دوم بهمن ماه امسال همانند سال های پیش حضور پرشور و گسترده ای در این همایش ملی و دینی داشتند و بار دیگر عزم و اراده خود در برابر دشمنان را به مردم دنیا اعلام کردند.

 

امام جمعه سابق بجنورد تصریح کرد: مردم ایران با این حضور، شور و شعور انقلابی خود را به جهانیان نشان داده و به همه دوستان و دشمنان اثبات کردند که هیچ قدرتی نمی تواند آنها را از انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی دور کند./9314/ت302/ب

ارسال نظرات