۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۰۰۸۴۱

بازدید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از خیمه‌های معرفت

خبرگزاری رسا ـ با توجه به برگزاری طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از فعالیت های فرهنگی خیمه های معرفت دینی این امامزادگان بازدید کرد.
بازديد نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري از خيمه هاي معرفت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با توجه به برگزاری طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز از فعالیت های فرهنگی خیمه های معرفت دینی این امامزادگان بازدید کرد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در دیدار از خیمه های معرفت این طرح، ضمن تبریک یوم الله 12 فروردین اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی توسط امام راحل برای همیشه عید نامیده شد که از ایام الله محسوب می شود و همه به این روز تاریخی می بالیم.
 
 
امام جمعه شهرکرد در ادامه طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی را طرحی مبتکرانه و بسیار زیبا بیان کرد و گفت: از آن جایی که جمهوری اسلامی دارای محتوا است و این محتوا و معارف باید در جای جای جامعه استقرار پیدا کند، نیازمند برنامه ها و طرح های جامع است.
 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح آرامش بهاری که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله در بقاع متبرکه برگزار می شود، یکی از طرح های ابتکاری است که در قالب آن، جوانان و نوجوانان و خانواده ها با معارف و محتوای اسلام آشنا و عجین می شوند.
 
 
رییس شورای استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن بازدید از خیمه های پاسخگویی به احکام شرعی، مشاوره و غرفه کودکان، خاطرنشان کرد: از آن جایی که مردم کشور ما، احترام ویژه ای برای بقاع متبرکه دارند و برای زیارت از این مکان ها استقبال خوبی می شود، بنابراین می توان با برنامه های محتوایی و فرهنگی، بسیاری از نیازهای جوانان و نوجوانان را پاسخ داد و معارف الهی را در دل های آن ها مستقر ساخت.
 
 
به گفته وی، در این میان همه مؤظفند و باید با تمام توان و قدرت وارد میدان شوند و عرصه هایی را برای آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با معارف اسلام مهیا و آماده سازند./9457/پ202/س
ارسال نظرات