۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۰۰۹۰۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

صدور قطعنامه ضدایرانی دستاورد سفر اشتون به ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: پارلمان اروپا با صدور قطعنامه ضد ایرانی اعتماد به طرف‌های غربی را بی اعتبارنشان داد.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: بندهای مذکور درقطعنامه ضدایرانی به عنوان برنامه جدید اتحادیه اروپا دارای مطالب کذب و نادرست است که حضورحماسی مردم در انتخاب ریاست جمهوری سال 92 را زیر سوال برده واین توهین آشکار به آزادی و دیپلماسی است.

 

وی ادامه داد: حضور چشمگیر مردم در طول 35 سال گذشته و خلق حماسه های عظیم درانتخابات های متعدد درحالی در ایران صورت گرفت که همواره شاهد حضور حداقلی مردم در انتخابات کشورهای اروپایی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در ایلام اظهار داشت: جا دارد وزارت امورخارجه با موضع‌گیری‌های قاطع و بدون ضعف با حمایت  مجلس شورای اسلامی از تکرار این گونه توهین ها که متأسفانه  روزانه  توسط کشورهای غربی  بیان می شود  از طریق دیپلماسی با روحیه انقلابی جلوگیری نماید و از اقتدار نظام اسلامی وقدرت ملت ایران دفاع قاطع کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین لطفی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات ایرن با 1+5 افزود: هرگونه عقب نشینی درحقوق مسلم ایران  باعث گستاخی آمریکا ومتحدانش می شود، قطعنامه اخیر مهر تأییدی بر بی اعتبار بودن صداقت طرف های غربی به خصوص آمریکا است که دعوی حقوق بشر دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: رفع حصر سران فتنه  و ملاقات آزادانه با آنان یکی از مفاد این قطعنامه ننگین است که نشان دهنده دخالت آشکار در مسائل داخلی یک کشور است واین گونه بند ها حکایت از ضعف مدیریتی دبیر کل سازمان ملل است.

 

 امام جمعه ایلام با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای افزود: بدون شک این روز  یکی از روزهای  ملی ایران بوده و خواهد بود که چون برگ زرینی در کتاب قطور انقلاب اسلامی به یادمان خواهد ماند، این افتخار حاصل زحمات دانشمندان جوان و متعهد  با عزم ملی و مدیریت جهادی  است.

 

حجت الاسلام و المسلمین لطفی تصریح کرد: امسال ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن با تعطیلات نوروز بود، خوشبختانه فضای کشور با فرهنگ فاطمی عجین شده و قطعاً ملت ولایتمدار و متعهد ایران با الهام‌گیری از تعالیم و آموزه‌های فاطمه زهرا (س) و فرزندان معصوم او سال 93 را که توسط رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شد با همتی مضاعف آغاز می کنند./967/پ202/س

 

ارسال نظرات