۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۵
کد خبر: ۲۰۱۸۶۲
حجت الاسلام احتشام:

دولت بدور از محافظه کاری پاسخ عملی قطعنامه مداخله جویانه اروپا را بدهد

خبرگزاری رسا ـ عضو تشکل اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در واکنش به بیانیه صادر شده از سوی پارلمان اروپا علیه ایران، گفت: این اقدام بازتابی از احساس ضعف و عدم اقدام مناسب برخی مسؤولان در پاسخگویی به یاوه سرایی های استکبار جهانی است.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام حجت الاسلام احتشام

حجت الاسلام علی احتشام عضو تشکل اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که قطعنامه صادر شده پارلمان اروپا از سوی تعداد معدودی از دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این اقدام بازتابی از احساس ضعف و عدم اقدام مناسب در پاسخگویی به یاوه سرایی های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: آنچه که برگرفته از راه پر فروغ حضرت امام(ره) و آرمان های شهدا و مواضع مبتنی بر بصیرت و شجاعت رهبر معظم انقلاب است و می توان در برابر این اقدام سست و بی مبنا ارائه کرد این است که هیچ گاه دشمنان این ملت بزرگ از ما راضی نخواهند شد مگر آن که ما از اسلام ناب محمدی و انقلاب کبیر اسلامی و از مسیر مستقیم ولایت مطلقه فقیه جدا شویم.

عضو تشکل اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم گفت: در پاسخ به این بیانیه مداخله جویانه صادر شده از مستکبران اروپایی، دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه باید با موضع گیری محکم و دور از محافظه کاری طعم تلخ شکست را بر سیاست بازان شکست خورده اروپایی تحمیل کنند.

حجت الاسلام احتشام ادامه داد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی موظف است به دنیا ثابت کند که حضور منطقی ایران در مذاکرات هسته ای نه از روی ضعف بلکه برای اثبات حقانیت ملت بزرگ و نظام عزت مند جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دنیای استکبار بخواهد در برابر دین، انقلاب و نظام ما بایستد، ملت بزرگ ما همچون گذشته مشت محکمی بر دهانشان خواهد کوبید./928/ت302/ج

 

 

ارسال نظرات