۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۲۰۳۳۰۵
آیت الله مکارم شیرازی:

مرحوم آیت الله ملکوتی عالمی فاضل و هوشیار بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تسلیت ارتحال مرحوم حضرت آیت الله ملکوتی از وی به عنوان عالمی فاضل و هوشیار یاد و از خدمات و تلاش های آن عالم ربانی تجلیل کرد.
آيت الله مکارم شيرازي درس خارج آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله ملکوتی، یاد و خاطره این عالم ربانی و مجاهد را گرامی داشت.

 

وی با بیان این که مرحوم حضرت آیت الله ملکوتی مردی فاضل و بسیار هوشیار بود، تصریح کرد: ایشان سال ها نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه تبریز را عهده دار بود و منشا خیر بود.

 

این مرجع تقلید یادآورشد: مرحوم حضرت آیت الله ملکوتی از دوستان سابق ما بود و مردی لایق و ارزنده به شمار می رفت. آن مرحوم در اواخر عمر شریف خود در قم بیمار بودند و به همین دلیل آن گونه که شایسته بود از وجود ایشان استفاده نشد.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح آن عالم ربانی، علو درجات وی را از درگاه خدای متعال مسالت کرد و گفت: امروز درس را زودتر به پایان می رسانیم تا حاضران بتوانند در مراسم تشییع و خاکسپاری حضرت آیت الله ملکوتی شرکت کنند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات