۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۰۳۵۵۹
با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی؛

مراسم اختتامیه مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم اختتامیه مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز به میزبانی این استان، هفتم خردادماه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار می شود.
حجت الاسلام کريمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، صبح امروز نخستین نشست ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در سال 93، با اشاره به برگزاری مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز به میزبانی این استان در ماه آینده، ابراز داشت: تا به امروز، 5350 وبلاگ در این مسابقه شرکت کرده اند که نسبت به سال های پیش، قابل مقایسه نیست.

 

وی از پایان داوری این وبلاگ های ثبت شده تا آخر اردیبهشت خبر داد و افزود: از بین وبلاگ های ثبت نام شده، تنها 110 وبلاگ به عنوان وبلاگ های برتر معرفی می شود که برندگان در مراسم اختتامیه این مسابقه که هفتم خردادماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در شهرکرد برگزار می شود، تقدیر می شوند.

 

این مقام مسؤول در ادامه به ارائه گزارش برنامه های سال جاری ستاد اقامه نماز استان پرداخت و افزود: یکی از مهم ترین برنامه های سال جاری این ستاد، اجرای طرح «فلاح» در استان است که در قالب این طرح، روحانیان آموزش دیده بحث نماز، به مناطق مختلف جهت آموزش تخصصی نماز اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام کریمی، همچنین به برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه طلاب، دانش آموزان، اصناف، بانوان و کارمندان دولت در بحث نماز اشاره کرد و گفت: همه این دوره ها با همکاری دستگاه های مربوطه برگزار می شود که برای آموزش، از اساتید مجرب و متخصص بحث نماز دعوت به عمل می آید.

 

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به برگزاری کارگاه ویژه مربیان مهد کودک شهرستان شهرکرد در ماه آینده نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا تا به حال 4 دوره آموزشی در سطح استان برگزار شده است که پنجمین دوره این کارگاه در شهرکرد و ویژه مربیان مهدهای کودک برگزار می شود./9457/پ203/ب

ارسال نظرات