۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۰۴۷۸۸
آیت الله مظاهری:

مسؤولان فرهنگی به دنبال فعالیت‌های اثربخش باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ، مسؤولان دفتر تبلیغات اصفهان را مورد خطاب قرار داد و گفت: بجا است مسؤولان دفتر تبلیغات یک کار جدی و اثر بخش در حوزه علمیه و فرهنگ استان که ارزنده و مفید باشد در این سال انجام دهند.
آيت الله مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان، امروز در دیدار با جمعی از مدیران دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، که به مناسبت تأسیس این دفتر برگزار شد، ضمن اشاره به ارزش و منزلت معنوی حوزه‌های علمیّه، طلاب و اساتید علوم دینی را مشمول لطف حضرت ولیّ عصر دانست و گفت: عنایت خاصّ حضرت ولیّ‌عصر و محبّت و لطف آن حضرت، در صورت تلاش طلاّب و فضلاء در جهت کسب علم و تقوا نصیب آنان می‌گردد و کوتاهی در این زمینه، مانع رسیدن الطاف ویژۀ آن حضرت و در نتیجه مانع موفقیّت آنان است.

 

وی با بیان این که طلاّب و شاگردان، امانت در نزد اساتید هستند، اظهار داشت: تدریس هر درسی، نیاز به مطالعه و تحقیق جدّی دارد و امانت‌داری اساتید اقتضا می‌کند که برای تقویت بنیه علمی شاگردان خود، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و علاوه بر مطالعه، برای ارائه هرچه بهتر مطالب درسی، برنامه‌ریزی و تفکّر داشته باشند.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان، در ادامه با اشاره به شکوفایی دفتر اصفهان در سال های اخیر بیان کرد: بنده از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رضایت دارم و با توجه به فعالیت های فرهنگی که در این دفتر صورت گرفته است می توان گفت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رتبه اول را در میان نهادهای فرهنگی استان دارا است.

 

حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ از مسؤولان دفتر اصفهان خواست تا در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامیده شده است یک کار جدی و اثر بخش در حوزه علمیه و فرهنگ استان که ارزنده و مفید باشد انجام دهند.

 

لازم به ذکر است، پیش از سخنان حضرت آیت‌الله مظاهری، حجت الاسلام ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی سخنانی گزارشی از عملکرد و برنامه‌های دفتر اصفهان ارائه کرد./939/پ203/ب

ارسال نظرات