۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۰۵۹۴۷

برگزاری ششمین پیش همایش بین المللی علامه طباطبایی در دانشگاه رضوی

خبرگزاری رسا ـ ششمین پیش همایش بین المللی علامه طباطبایی با عنوان زوایایی پنهان از کاربرد علوم و معارف قرآن و حدیث در تفسیر المیزان پنجشنبه اول خردادماه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود.
بزرگداشت علامه طباطبايي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، ششمین پیش همایش بین المللی علامه طباطبایی با عنوان زوایایی پنهان از کاربرد علوم و معارف قرآن و حدیث در تفسیر المیزان پنجشنبه اول خردادماه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می گردد.

 در این نشست علمی اساتیدی چون حجج اسلام دکتر محمدعلی مهدوی راد، دکتر حسن نقی زاده، الهی زاده و رجبی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

اصول و قواعد تفسیر بر پایه روایات اهل بیت(ع) از دیدگاه علامه طباطبایی با سخنرانی دکتر مهدوی راد دانشیار دانشگاه تهران، المیزان و میزان قرابت آن با اندیشه فلسفی و قرآن بسندگی با سخنرانی دکتر حسن نقی زاده دانشیار دانشگاه فردوسی، و تربیت قرآنی از دیدگاه علامه طباطبائی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین الهی زاده استاد حوزه و دانشگاه و عضو ستاد تفسیر حوزه علمیه خراسان از جمله برنامه های این پیش همایش خواهد بود.

این گزارش حاکی است میزگرد تخصصی این پیش همایش با عنوان کاربرد علوم و معارف قرآن و حدیث در تفسیر المیزان با حضور حجج اسلام رجبی، مهدوی راد، نقی زاده و الهی زاده برنامه اصلی این پیش همایش می باشد.

 گفتنی است، این مراسم با مشارکت دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه فردوسی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بوده و از ساعت 8:30 الی 12 روز پنجشنبه اول خرداد در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد./934/د101/ب 

ارسال نظرات