۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۰۶۶۸۳
نماینده ولی فقیه در استان البرز خبر داد:

برگزاری مانور نرم نیمه شعبان در کرج

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر کرج از برگزاری مانوری نرم در روز تولد حضرت حجت(عج) خبر داده و گفت: در این مانور همچون مانور جشن میلاد کوثربه دنبال این هستیم که رنگ‌ها را کنار گذاشته و به کار رنگ مردمی دهیم چرا که اگر آماری باشیم کارهایمان روحی نخواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني همداني امام جمعه کرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج روز گذشته در جلسه سرمربیان شجره طیبه صالحین سپاه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور سردار استاد حسینی فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین موحد نماینده ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) و مسؤولین تعلیم و تربیت و سرمربیان نواحی بسیج مقاومت سپاه امام حسن مجتبی(ع) در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد گفت: روی بستر ساختار تشکیلاتی شجره طیبه بسیج مساله معرفتی صالحین مطرح است که باید مورد توجه مضاعف قرار گیرد.

وی با خاطرنشان کردن موفقیت‌های بسیج در عرصه ماموریت‌های خود افزود: بایستی تمام نیروهای عظیمی را که در اختیار داریم جهت تعمیق و بالندگی باورها، مسائل اخلاقی، اقتصادی و بصیرت‌های سیاسی به کار گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر این‌که ما در یک هجمه نابرابر فکری، سیاسی، اقتصادی و اخلاقی واقع شده ایم که معمولا حرکت ما در برابر این هجمه ها منفعلانه است تصریح کرد: در چنین فضایی که دشمن ما را احاطه نموده است باید برنامه ریزی و راهکار داشته باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی خطاب به حضار گفت: به تعبیر حضرت آقا در این عرصه پرتلاطم تهاجمات، شما نجات غریق هستید و نجات غریق اولا خود شنا بلد است، لذا نباید اینطور باشد که مطالبی را به افراد بگویید که خود تسلطی بر آن ندارید.

امام جمعه شهر کرج خاطرنشان کرد: طراحی دفاع مقدس اینطور بود که ما رفتار دشمن را زودتر از اقدام او پیش بینی می‌کردیم و در این جنگ که حساسیتی به مراتب بالاتر دارد و در هر هجمه دشمن صدها جامعه شناس و روانشناس و... کار تحقیقی و میدانی انجام می‌دهند ضرورت اطلاع و تسلط مربیان بر شبهات و به اصطلاح نجات غریق بودنشان رخ می‌نماید.

استاد شجره طیبه صالحین استان البرز با تاکید بر این­که در کار فرهنگی صالحین به جای کمیت باید روی کیفیت متمرکز شد و در این مسیر باید دسند چشم انداز ما مشخص باشد افزود: مقام معظم رهبری در اینباره می فرمایند: پایبندی به الزامات اخلاقی، علمی، اجتماعی و.. زمینه ساز رشد و تعالی بسیج است.

وی با برشمردن الزامات رشد و تعالی بسیج در نگاه ولی فقیه از جمله تقویت صبر و گذشت، تواضع، افزایش ظرفیت های درونی، داشتن جنبه، برخورد صحیح با مردم و تعامل صحیح با محیط تاکید کرد: کار ما تربیت است و این جز با متخلق به اخلاق شدن امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان البرز از جزیره ای کار کردن بعضی مسؤولین استان ابراز تاسف نموده و اظهار داشت: علی‌رغم این‌که در این میدان باید همه ید واحده باشند متاسفانه دیده می‌شود برخی مسؤولین اگر کار به نامشان نباشد وارد میدان نمی‌شود و این حکایت از بی تقوایی ها دارد.

امام جمعه شهر کرج از برگزاری مانوری نرم در روز تولد حضرت حجت(عج) خبر داده و گفت: در این مانور همچون مانور جشن میلاد کوثربه دنبال این هستیم که رنگ‌ها را کنار گذاشته و به کار رنگ مردمی دهیم چرا که اگر آماری باشیم کارهایمان روحی نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که باید به سمت تمدن عظیم اسلامی حرکت کنیم گفت: این تمدن یک چشم انداز است که مسؤول و دلسوز نیاز دارد و مسؤول وارداتی به درد این تمدن نمی‌خورد چرا که بعضا حتی داخلی‌ها هم خراب از آب در می آیند و اساس تربیت این مسؤولین با بسیج است.

وی با تاکید بر این‌که بسیج یعنی حضور از طرحی با همین عنوان خبر داده و گفت: باید بسیجیان با حضور خود فضا را برای جبهه دشمن ناامن کنند و در این راستا باید یک سری کارها وجود داشته باشد که تعامل اجتماعی افراد را بالا ببرد.

استاد شجره طیبه صالحین استان البرز عنوان کرد: حضرت آقا می فرمایند که در جبهه فرهنگی باید قرارگاهی عمل کرد در حالی که امروز می‌بینیم که ارتباط قرارگاه‌ها با خط مقدم قطع شده است .

وی افزود: باید عملیاتی وارد میدان شد و کار کرد و دراین راستا باید رنگ ها را کنار گذاشته و دست از جزیره ای کار کردن برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در پایان با تاکید بر این­که بی تفاوتی نسبت به ظلم حالتی در انسان ایجاد می کند که اقل آن این است که انسان از بندگی لذت نمی‌برد گفت: امروز در جایگاهی هستیم که اگر توانایی کار داشته و انجام ندهیم نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی می افتد./9592/پ202/ص  

ارسال نظرات