۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۲۶۰۶
آیت الله مظاهری:

آیت الله محمدی گیلانی از آغاز نهضت در صف یاران و مجاهد امام بود

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه اصفهان با تسلیت ارتحال آیت الله محمدی گیلانی، گفت: ایشان فقیهی صمدانی و حکیمی ربّانی بودند که عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند و از آغاز نهضت امام راحل در صف یاران مجاهد آن امام عزیز قرار داشتند.
حضرت آيت الله مظاهري

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان، در پیامی با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله محمدی گیلانی گفت: ایشان فقیهی صمدانی و حکیمی ربّانی بودند که عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند و از آغاز نهضت امام راحل در صف یاران مجاهد آن امام عزیز قرار داشتند.

 

متن پیام به شرح ذیل است؛

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

 

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُون»

 

ارتحالِ اسفناک عالم جلیل‌القدر و صدیقِ دیرین، حضرت آیت‌الله آقای محمّدی گیلانی«قدّس‌سرّه‌الشّریف» موجب تأثر و تألّم گردید.

 

ایشان فقیهی صمدانی و حکیمی ربّانی بودند که عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند و از آغاز نهضت امام راحل عظیم‌الشّأن«رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» در صف یاران مجاهد آن امام عزیز قرار داشتند.

 

اینجانب در طیّ شصت سال دوستی و مراودۀ صمیمانه با آن عالم عالی مقام، جُز صدق و صفا و خلوص و تقوا و مجاهدت و مرارت و رنج در راه اسلام، از ایشان مشاهده نکردم و اینک متضرّعانه از خداوند تعالی مسألت می‌کنم که روح پر فتوح آن عالم حکیم را در این ماه رحمت و مغفرت، در اعلی‌علّیین با ارواح مطهرۀ حضرات معصومین(ع) قرین و محشور فرماید و پاداش و اجر زحمات خالصانه و خدماتِ مخلصانۀ ایشان به اسلام و انقلاب اسلامی را به طور مضاعف، با لطف و کرم خود، مرحمت فرماید.

 

به خاندانِ مکرّم و بیت محترم این عالم ربّانی، صمیمانه تسلیت می‌گویم و سعادت و سلامت آنان را خواستارم. والسّلام علیه و علی عبادالله‌الصالحین./939/د102/ب4

 

حسین المظاهری

رمضان‌المبارک 1435

ارسال نظرات