۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۱۲۷۱۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه اصفهان برگزار می شود

خب گزاری رسا ـ حجت الاسلام صادقی با تأکید بر عزمی ملی و مدیریتی جهادی گفت: هدف ما این است که بتوانیم مردم و بالاخص جوانان و نوجوانان را در اوقات فراغت خود که با ماه مبارک رمضان نیز همزمان شده است به سمت امامزادگان عظیم الشان جذب نماییم.
حجت الاسلام رضا صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح های ضیافت الهی، نشاط معنوی و ملی حفظ قرآن کریم گفت: باید دوره ها و کلاسهای طرح ملی حفظ با قوت هرچه بیشتر تشکیل شود.

 

وی در این نشست که با کلیه مسؤولین و روسای ستادی این اداره کل تشکیل شد، به نحوه اجرا و چگونگی برگزاری هر یک از طرح های فوق الذکر ابراز امیدواری کرد و گفت: امسال نیز باید همانند سالهای گذشته با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در جهت پیشبرد اهداف سازمان بکوشیم و بتوانیم مردم بالاخص جوانان و نوجوانان را در اوقات فراغت خود که با ماه مبارک رمضان نیز همزمان شده است به سمت امامزادگان عظیم الشان جذب نماییم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این امر موجبات انس بیشتر جوانان و نوجوانان و نیز ایجاد آرامش روحی در جوار امامزادگان را برای مردم فراهم می سازد و امامزادگان متبرک نیز به قطب های فرهنگی تبدیل می گردد.

 

در حاشیه این نشست، حجت الاسلام امیری، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گزارشی از نحوه عملکرد ادارات شهرستانها در میزان ثبت نام قرآن آموزان در سطح ملی حفظ ارائه نمود و شهرستانها را در عملکرد خوب، متوسط و ضعیف تقسیم بندی نمود.

 

وی به ویژه مراسمات طرح ضیافت الهی اشاره کرد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، در کلیه بقاع متبرکه ویژه مراسم جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری محافل انس با قرآن برای ارگانها و ادارات اجرایی همچون هسا، پادگان ها و صنایع اپتیک و .. در آستان مقدس امامزادگان خبر داد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی را می توان حضور قاری مصری در آستان مقدس امامزادگان در غرب استان اصفهان عنوان کرد.

 

وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قاری مصری در 20 ماه مبارک رمضان به مدت چهار روز 14 محفل قرآنی اجرای برنامه خواهد داشت./939/پ202/ب

ارسال نظرات