۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۱۳۸۴۵
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

روز قدس روز عزای صهیونیسم جهانی و نماد وحدت امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه ای با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی است.
راهپيمايي روز جهاني قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه ای صادر کرد و از عموم مردم خواست بار دیگر با حضور در صحنه خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان بین المللی و منطقه ای این رژیم نشان دهند.


متن بیانیه بدین شرح است:
باسمه تعالی
روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی صهیونیست و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری است. 

جهان اسلام در این شرایط حساس تاریخی، باید از رسالت بزرگ خود در جهت زدودن و رفع موانع فراوانی که بر سر راه اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نهاده شده آگاه بود و به تقویت جبهه موحدین و اسلام همت گماشته و بهترین استفاده بهینه از فرصت‌های به دست آمده در عصر تکنولوژی رسانه‌ها و فراگیر شدن فرهنگ‌ها و مکتب‌ها به عمل آوردند.

تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد کرده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.

روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی است. روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیزم بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن انسان‌ها، به ویژه به زنان و کودکان اعلام می‌دارند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدن‌ها و اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این روز بزرگ فرا می‌خواند و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تاکید می‌نماید چرا که رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

بی‌شک قدم‌های شما ملت غیور ایران اسلامی به همراه دیگر آزادی خواهان جهان، شکست مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر خواهد بود./993/د102/ج

ارسال نظرات