۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۱۶۸۰۴
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق؛

یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود از برگزاری یادواره 53 شهید سرافراز طلبه و روحانی این شهرستان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.
يادواره شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام مهدی رعایتی، مسؤول بسیج طلاب شهرستان شاهرود در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این یادواره همچون سال‌های اخیر در سالروز شهادت صادق آل محمد(ع) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و معرفی دوباره نقش بارز روحانیت در دوران دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این یادواره می‌توانند از بیانات حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان سخنران این مراسم استفاده کنند، خاطر نشان کرد: یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود 31 مرداد‌ماه ساعت 11 تا 14 در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار می‌شود.

 

مسؤول بسیج طلاب شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و تهاجم فرهنگی روز افزون دشمن علیه ارزش‌ها و مبانی اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ملت ایران برگزاری یادواره‌های شهدا نعمت و موهبتی معنوی است، افزود: برگزاری این یادمان‌های شهدا تلنگری برای ما و حاضران در این مجالس است تا راه و هدف شهدا را فراموش نکنیم.

 

حجت الاسلام مهدی رعایتی با دعوت از آحاد مردم شهید پرور شهرستان شاهرود و استان سمنان بالاخص طلاب و روحانیان برای شرکت در این مراسم معنوی تصریح کرد: استقبال سال‌های اخیر مردم شهید‌پرور شهرستان شاهرود از برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی این شهرستان همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب جعفری امام صادق(ع) در یادواره امسال نیز به لطف خدا تکرار خواهد شد.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود یادآور شد: این یادواره به همت بسیج طلاب و با همکاری حوزه‌های علمیه، اداره کل تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران ناحیه شاهرود برگزار می‌شود./977/ت302/ب4

ارسال نظرات