۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۲۲۴۶۲۳
در سالروز میلاد امام هادی؛

بقاع متبرکه فارس غرق در شادی و سرور می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری جشن میلاد امام هادی(ع) در ۱۲۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.
سيد اسماعيل حسيني مقدم،‌ مدير کل اوقاف و امور خيريه استان فارس

  به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 16 مهر در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت و پربرکت پیشوای دهم شیعیان گفت: به‌همین مناسبت مراسم ویژه جشن میلاد همراه با قرائت زیارت جامعه کبیره پنج‌شنبه، 17  مهر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، در 120بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم مومن سراسر فارس می‌توانند با حضور در بقاع متبرکه در این شب عزیز، از مواهب این دعای ارزشمند و یادگار عظیم امام علی‌النقی(ع) نیز بهره ببرند.

حجت‌الاسلام حسینی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی از برنامه‌های طرح ولایت علوی، اکمال دین نبوی در سراسر کشور، برپایی محافل انس با قرآن با عنوان «قرآن و ولایت» در جشن میلاد امام هادی(ع) است که این محافل نورانی، با حضور مردم مومن و جامعه قرآنی و تلاوت قاریان برتر در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف فارس اضافه کرد: سخنرانی، تواشیح، مولودی‌خوانی، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز نیز از دیگر برنامه‌های بقاع متبرکه در این شب عزیز است.

وی گفت: همچنین حرم مطهر امامزادگان در سراسر استان، روز جمعه 18 مهر سالروز میلاد پیشوای دهم شیعیان، نیز پذیرای عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) خواهد بود و مردم مومن و ولایتمدار استان فارس، این روز بزرگ و مبارک را در جوار حرم امامزادگان جشن می‌گیرند./919/د102/ن

ارسال نظرات