۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۲۷۷۶۹
نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم:

ناهنجاری‌های جامعه با احیای امر به معروف رفع می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند صلاح و رستگاری را از آن خود کرده و اما اگر کسی با وجود توانایی از انجام آن امتناع کند، عذاب الهی در انتظارش خواهد بود.
امر به معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، همایش اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر هیئات مذهبی و اصناف استان کرمانشاه امروز همزمان با نخستین روز از ماه محرم در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام گودرزی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، در این مراسم گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای است که همه باید برای احیای آن در جامعه تلاش کنیم و در صورت تحقق این امر شاهد رفع بسیاری از معضلات و ناهنجاری ها خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: حضرت سیدالشهدا(ع) زمانی که اسلام را در خطر دید، از همه چیز خود گذشت و جان و مال خود را در راه کسب رضای خداوند فدا کرد، امروز هم محبان و پیروان آن حضرت مکلف هستند که در برابر منکرات با تمام تمام به وظیفه دینی خود عمل کنند.

 

حجت الاسلام گودرزی گفت: کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند صلاح و رستگاری را از آن خود کرده و اما اگر کسی با وجود توانایی از انجام این فریضه الهی امتناع کند عذاب الهی در انتظارش خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با روش ها و تبلیغات مختلف درصدد ضربه زدن به اسلام و کم رنگ کردن ارزش های والای اسلامی است، از این رو ما وظیفه داریم با تأسی از امام خود در راه احیای ارزش های دینی قدم برداریم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر به مردم ایران بگوید دست از امام حسین بکشید با عکس العمل مسلمانان روبه رو خواهد شد اما دشمن با ترفندهای مختلف می خواهد در لباس اسلام مسلمانان را از امام حسین(ص) دور کند، و یک اسلامی پوشالی و توخالی را به عنوان دین در جامعه تثبیت کند.

 

وی تأکید کرد: امروز دشمنان اسلام با پولهای نفتی نسبت به راه اندازی فرقه های مذهبی در شبکه های ماهواره ای روی آورده اند که هدف اصلی آنها تفرقه افکنی در بین مسلمانان است، و هم شیعه و هم اهل سنت از این آفت ایمن نیستند، پس باید بیش از پیش هوشیار بود و با وحدت و همدلی و آگاهی بخشی به مردم در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان حرکت کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از پیشکسوتان هیئات مذهبی استان کرمانشاه با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات