۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۲۸۱۶۹
مسؤول دفتر شورای نگهبان کرمانشاه:

ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر عهده همگان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: همه مردم در زمینه ترویج و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند.
امر به معروف

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، همزمان با ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان تجمع بزرگ پیروان ثارالله امروز در سالن امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

 حجت الاسلام محمدجواد مهری، مسؤول دفترشورای نگهبان استان کرمانشاه در این مراسم گفت: همه مردم در خصوص ترویج و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند، موظفیم در برخورد با منکرات ایستاده و برای رفع آن ها تلاش کنیم.

 

 وی افزود: باید با شناخت و معرفت صحیح در مقابل تحرکات ضددینی ایستادگی کرده و برای ترویج ارزش های والای اسلامی با تأسی از قیام عاشورا تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: امروز غرب با استفاده از تبلیغات و برنامه های مختلف درصدد کم رنگ کردن ارزش های اسلام واقعی و ترویج اسلام آمریکایی است و در این راه از تمام امکانات و وسایل ارتباطی بهره می گیرند، از این رو باید با هوشیاری و آگاهی در راه احیای فرهنگ اصیل اسلامی گام برداریم.


وی اظهار داشت: امام حسین(ع) هنگامی که اسلام ناب محمدی را در خطر دید، با وجود تعداد کم یاران به وظیفه خود عمل کرد و برای نجات جامعه اسلامی قیام کرد، سیدالشهدا(ع) به میدان جهاد رفت و هر آنچه را که داشت در راه اسلام فدا کرد.


سردار ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نیز در مراسم گفت: قیام امام حسین (ع) که در راه امر به معروف صورت گرفت؛ اسلام را زنده کرد، بنابراین اگر می خواهیم انقلاب را حفظ و راه حضرت سیدالشهدا(ع) را ادامه دهیم باید نسبت به فریضه امر به معروف حساس بوده و آن را در زندگی خود اجرا کنیم.

 
وی تصریح کرد: ملت ایران با همین فرهنگ عاشورایی بوده که 35 سال در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستادگی کرده و با وجود تمام دشمنی ها و کارشکنی ها سرتسلیم مقابل آن ها فرود نیاورده اند.


ریحانی افزود: امروز و در حالی که دشمنان برای کم رنگ کردن دین و بی تفاوتی جوانان نسبت به ارزش های دینی برنامه های مختلفی را انجام می دهند، این جوانان پر شور و انقلابی و بسیجی هستند که با دلدادگی به مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تمام نقشه ها و برنامه ریزی های دشمنان را با شکست مواجه کرده اند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در پایان، اظهار داشت: مادامی که تفکر و فرهنگ عاشورایی در کشور ما وجود دارد، دشمنان نظام هرگز نخواهند توانست آسیبی به نظام و انقلاب وارد کنند و همیشه در حسرت ضربه زدن به کشور باقی می مانند./967/پ202/ب3

ارسال نظرات