۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۳۰۷۷۱
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها(113)

بیرانوند: هر رسانه‏ ای که نظام را تضعیف کند به دشمن وابسته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده شهر بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‏که دشمن با جمهوری اسلامی ایران از طرق مختلف و جغرافیای متفاوت در حال جنگ استگفت: عده‏ای در این میان ثابت کردند که اگر به میز بازی دست پیدا کنند آن را واژگون می‏کنند و در کشور درگیری و هرج و مرج را رواج می‏دهند.
بيرانوند

بهرام بیرانوند نماینده شهر بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در گفتوگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه سالهای پیش دشمن از بیرون مرزها به خاک این مرز و بوم حمله کرد، گفت: هدف دشمن فرقی نکرده و فقط راهکار را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه چندین سال است که کنگره آمریکا بودجه برای براندازی جمهوری اسلامی مصوب می‏کند، ابراز داشت: باید بفهمیم که این بودجه به چه فعالیتهایی و چه افرادی تعلق می‏گیرد تا بتوانیم با آن مقابله کنیم.

بیرانوند با بیان این‏که هرکس و هر رسانه‏ای که نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند و یا بخواهد آن را به انحراف بکشد، ابراز داشت: مشخص است که این افراد و رسانه‏ها وابسته هستند و از کمکهای آمریکا بهره می‏برند.

نماینده شهر بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‏که دشمن با جمهوری اسلامی ایران از طرق مختلف و جغرافیای متفاوت در حال جنگ است، اظهار داشت: عده‏ای در این میان ثابت کردند که اگر به میز بازی دست پیدا کنند آن را واژگون می‏کنند و در کشور درگیری و هرج و مرج را رواج می‏دهند، که نمونه‏ای از آن را در فتنه سال 88 تجربه کردیم.

وی با بیان این‏که رییس جمهور اول ایران با آرا 11 میلیونی، بخشی از کشور را به غارت برد، اظهار داشت: با به وجود آمدن این وضعیت امام خمینی(ره) آن 11 میلیون رای را با منطق انقلاب از وی پس گرفت و وی ناچار شد با آرایش زنانه از کشور فرار کند.

نماینده شهر بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این‏که جمهوری اسلامی از درون مردم سرچشمه گرفته است، خاطرنشان کرد: منطق جمهوری اسلامی و اساس حکومت دینی بر هدایت است و استفاده کردن از زور نیست و مجلس شورای اسلامی هم بر اصول انقلاب اسلامی به صورت محکم ایستادگی می‏کند و اجازه نمی‏دهد حق مردم پایمال شود./922/پ202/ج

 

ارسال نظرات