۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۳۱۱۳۹

برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های آثار گرافیکی، رونمایی از تازه‌های نشر و آیین تجلیل از خادمان عرصه نشر از مهم ترین برنامه‌های این هفته است.
حجت الاسلام دانشي. مدير کل اداه فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان

حجت الاسلام عباس دانشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: برنامه‌های متعددی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این هفته نمایشگاه‌های آثار گرافیکی، طراحی و کاریکاتور را در چند دانشگاه‌ استان و مصلی قدس زاهدان برپا خواهد شد؛ همچنین رونمایی از تازه‌های نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در هفته کتاب صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام دانشی افزود: آیین تجلیل از خادمان عرصه نشر، کتاب و کتاب‌خوانی با همکاری نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی استان، برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مدارس، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و جلسات نقد و بررسی کتاب، دیگر برنامه‌های هفته کتاب در سیستان و بلوچستان هستند.

 

وی تأکید کرد: ارشاد اسلامی به عنوان کمیته فرهنگی نهضت مطالعه مفید در طول سال به همراه شورای فرهنگ عمومی و انجمن کتاب‌خانه‌های عمومی استان راهکارهای افزایش مطالعه را بررسی و اجرا می‌کنند و برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در بهمن‌ماه در زاهدان و حمایت از آثار نویسندگان استان مهمترین برنامه‌های این اداره کل در طول سال است./831/ت302/ب

ارسال نظرات