۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۳۲۸۸۸
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

تفکر بسیجی راهبرد مسلمانان جهان در مقابله با سلطه گران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان این که بسیج تفکری منحصر به ایران نیست، گفت: این راهبردی است که از سوی ام القری جهان اسلام برای سایر بلاد اسلامی تا بتوانند در مقابل سلطه از نیروی درونی خود استفاده کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمين فرخ فال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، مدیر حوزه های علمیه قم شب گذشته در جمع طلاب حاضر در گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از طلاب ممتاز بسیجی در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم با بیان این که پیامبر اکرم(ص) با تبلیغ خود سازی ، ملت سازی و در نتیجه دولت سازی و در آخرهم امت سازی یک تمدن نمونه و الگو را برای بشریت ایجاد کرد، افزود : جهان کفر بعد از پیامبر اسلام (ص) ابتدا با ایجاد رعب و وحشت در جامعه اسلامی در حقیقت اسلام را با تفرقه در نیروی درونی آن تحریم کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به این که بنی امیه و سلسله های پس از آنان تا ابتدای غیبت کبری حضرت حجت (عج) تمام نیروی خود را بر آن داشتند تا اسلام را نابود کند، گفت: وقتی در این مدت با تقابل اهل بیت(ع) نمی توانند این موضوع را به نتیجه برسانند تصمیم بر آن گرفتند تا اسلام را به حاشیه برده و آن را فقط یک دین برای امور ظاهری قرار دهند.

 

وی ادامه داد: آنها تا جایی پیش رفتند که جهان سلطه در زمان امام راحل نیز این را در اولویت قرارداده بود و امام خمینی (ره) با قیام خود این غبار را از پوسته اسلام کنار زدند و آن را در این تقابل بزرگ احیا کردند.

 

مدیر حوزه های علمیه قم با اشاره به این که بسیج نیز از جمله هدایای بزرگ انقلاب اسلامی به جامعه آزاد جهانی بوده است، ابراز داشت: امروز این راهبرد کلیدی امام راحل است که در عراق، سوریه و یمن در حقیقت مدیریت امور و عقب راندن داعش را رهبری می کند و این نشان از قدرت اسلام در جهان امروز است.

 

وی افزود : بسیج تفکری منحصر به ایران نیست بلکه این راهبردی است از سوی ام القری جهان اسلام به سایر بلاد اسلامی تا بتوانند در مقابل سلطه از نیروی درونی خود استفاده کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان این که تیپ مستقل امام صادق (ع) در همه جریان ها و در عرصه دفاع مقدس و پس از آن در همه جریانات مقاوم بوده است، گفت: امروز دستاورد های بسیج پایه های جهان کفر را به لرزه انداخته است.

 

وی ادامه داد : طلاب بسیجی ما امروز رسالت های علمی کلانی بر دوش دارند و باید در پاسداری از اسلام ناب محمدی و در اطاعت از ولایت فقیه بصیر باشند و دعای هر روز طلبه بسیجی باید برای سلامتی حضرت آیت الله خامنه ای باشد چرا که ولی امر مسلمین و تنها نماینده حضرت صاحب الزمان(عج) در میان مردم ایشان هستند./837/پ203/ف

ارسال نظرات