۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۳۴۶۶۴
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا:

دشمنان انقلاب اسلامی محکوم به شکست هستند

خبرگزاری رسا ـ امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: کشورهای غربی همچون سمباده‌ای هستند که روح لطیف جمهوری اسلامی ایران را صیقل می‌دهند و سرنوشت این سمباده‌ها همانی است که امام خمینی(ره) فرمودند: «آنان محکوم به نابودی هستند».
امير سرتيپ اسماعيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) شب گذشته در یادواره 44 شهید دانشکده منتظری مشهد مقدس که در سالن ورزشی این دانشکده برگزار شد، با اشاره به 16 آذر و روز دانشجو، گفت: این روز، روزی است که سه دانشجو برای استکبارستیزی و این‌که ایران آن دوره با انگلیس ارتباط نداشته باشد به شهادت رسیدند.

 

وی به تحولات 16 آذر یک سال پیش از انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: در این روز، سنگ‌فرش دانشگاه تهران به خون دانشجویان و طلبه‌های دانشجوی رنگین شد تا آنان جاودانه شوند.

 

اسماعیلی به تلاش دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در این مسیر خون‌دل‌های زیادی خورده شده تا به موقعیت فعلی رسیدیم، پس از پیروزی انقلاب، دشمن با تمام توان تخریب، تهدید و ترور شخصیتی و فیزیکی انجام داد تا بزرگان انقلاب را حذف کند اما خوشبختانه در ترور شخصیتی اقبال زیادی نداشت.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان این‌که در جنگ تحمیلی هیچ‌کس به ایران کمک نمی‌کرد، اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی غریب بودیم و جز خدا هیچ‌کس را نداشتیم اما غافل نبودیم زیرا ملتی خوب، امام و رهبر خوبی داشتیم؛ ما از نسلی هستیم که می‌گوییم محرم و صفر است که اسلام را نگه‌داشته است.

 

وی به کمک‌های مستکبران جهانی به صدام در جنگ تحمیلی اشاره کرد و ابراز داشت: آنان هرچه توانستند در جنگ تحمیلی به صدام کمک کردند و آخرین سلاح‌ها را در اختیار او  قرار می‌دادند، کمک‌های آنان ادامه داشت و آخرین کمک استکبار به صدام، اعدام او بود، کسانی صدام را اعدام کردند که به او گفتند «به ما اعتماد کن».

 

اسماعیلی خطاب به دانشجویان حاضر، گفت: انقلاب اسلامی انسان‌هایی تربیت کرد که در تمام عرصه‌ها وقتی نفس گرم رهبری بلند می‌شود در صحنه حاضر می‌شوند؛ با داشتن چنین مردمی دشمن جرأت نزدیک شدن به کشور را ندارد زیرا دشمن افزون بر این‌که از تانک و هواپیمای ما بترسد، از شما، مردم و این تفکر بسیجی هراس دارد.

 

وی با بیان این‌که هیچ تاریخ‌نگاری در مورد هشت سال دفاع مقدس ننوشته جمهوری اسلامی طغیان و تجاوز کرده و خونی را به‌ناحق ریخته باشد، عنوان داشت: دشمن جرأت بد نگاه کردن به مرزهای کشور را ندارد و هر جا که این کار را انجام داده، دیدیم که چه بلایی بر سر او آمده.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بابیان این‌که ما به دفاع خود افتخار می‌کنیم چون بر خاسته از فرهنگ عاشورایی است، تأکید کرد: این جنگ نشان داد که زرق‌وبرق دشمن تعیین‌کننده پیروز میدان نبرد نیست، از دوره هشت سال دفاع مقدس تا به امروز، زرق‌وبرق دشمن تضمین‌کننده پیروزی آنان در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین نظامی نبوده و ما این موضوع را در این 36 سال ثابت کرده‌ایم.

 

وی، مردم و رهبری را توانمند عنوان کرد و گفت: کشورهای غربی همچون سمباده‌ای هستند که روح لطیف جمهوری اسلامی ایران را صیقل می‌دهند و سرنوشت این سمباده‌ها همانی است که امام خمینی(ره) فرمودند: «آنان محکوم به نابودی هستند».

 

اسماعیلی با ابراز تأسف از نبود آمار یکسان از تعداد شهدای جنگ تحمیلی، بیان داشت: این‌که آمار یکسانی از تعداد شهدا وجود ندارد جای تأسف دارد؛ یکی از واجبات ما این است که آمار شهدا را به‌گونه‌ای گردآوری کنیم که حتی یک نفر نیز تفاوت نداشته باشد./9315/پ202/ب4

ارسال نظرات