۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۳۴۸۷۱

مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در زاهدان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تدینی اظهار داشت: ویژگی ممتاز مسابقات امسال نسبت به سال‌های گذشته این است که داوری مسابقات بر عهده تیم داوری متشکل از داوران کشوری و داوران استانی خواهد بود.
حجت الاسلام اسماعيل تديني، مديرکل اوقاف و امور خيريه سيستان و بلوچستان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور چشمگیر برادران و خواهران شیعه و سنی در استان برگزار شد و نزدیک به 200 نفر از نفرات برتر در مرحله استانی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل چهارشنبه و پنج‌شنبه 19 و 20 آذرماه در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان برگزار خواهد شد ضمن این که اختتامیه مسابقات نیز در انتهای این رقابت‌ها در همین مکان برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ویژگی ممتاز مسابقات امسال نسبت به سال‌های گذشته این است که داوری مسابقات بر عهده تیم داوری متشکل از داوران کشوری و داوران استانی خواهد بود.

وی همچنین تأکید کرد: از میان شرکت‌کنندگان مسابقات استانی، کسانی که امتیازات بالایی را کسب کنند به مرحله کشوری اعزام خواهند شد./831/ت302/ب

ارسال نظرات