۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۳۵۵۸۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

مردم بیدار فارس اجازه نخواهند داد فتنه‌گران فضای کشور را مغشوش کنند

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: اکنون دیگر همگان می‌دانند که سران فتنه دستشان با اسرائیل و استکبار و ضدانقلاب در یک‌کاسه بود و مردم در این زمینه بیدار هستند و اجازه نخواهند داد فتنه گران دوباره فضای کشور را مغشوش کنند.
حجت‌الاسلام محمد رضايي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس به نقل از جامعه روحانیت شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی، عضو جامعه روحانیت شیراز، با اشاره به حادثه روز 16 آذر در دانشگاه پزشکی شیراز گفت: بعد از رخ دادن فتنه سال 88 مردم با حضور خود در صحنه، پیام دندان‌شکنی به فتنه‌گران داخلی و خارجی دادند و انقلاب برای سال‌ها بیمه و ادامه مسیر آن تضمین شد.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به این شکست مفتضحانه، برخی منافع نامشروع خود را در خطر می‌بینند و به دنبال فرصت هستند که از غفلت مسؤولان استفاده کرده، بساط فتنه‌انگیزی را دوباره پهن کنند.

 

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: مسائلی از این دست پیش از آن که در سطح کلان مطرح شود ابتدا در برخی استان‌ها تست می‌شود و در این زمینه به یاد بیاوریم که چندی قبل در شیراز بحث تغییر نماد «الله» در پرچم را مطرح کردند و اکنون نیز این فرد معلوم‌الحال را به این شهر فرستاده‌اند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: این فرد که در روز دانشجو به سخنرانی پرداخت در زمان امام نیز حرف‌ها و سخنرانی‌های غیرمعقول داشت و حتی در یک مورد حضرت امام (ره) به شدت به وی تذکر داد و او مجبور به توبه شد.

 

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: این توطئه‌ای است که کسانی از پشت پرده با فرستادن این فرد هتاک دنبال کرده و بنا دارند تست بزنند که آیا امکان ایجاد فتنه دیگری در جامعه وجود دارد یا خیر.

 

وی تصریح کرد: در این زمینه مردم و به ویژه دانشجویان نشان دادند که این رفتارها آب در هاون کوبیدن است و موج تحصن‌ها، اعلام موضع‌ها و ابراز انزجار از سوی مردم، مسؤولان، نمایندگان و روحانیت فارس به‌گونه‌ای بود که دیگر هیچ فتنه‌گری جرئت شیطنت در این استان را به خود راه ندهد.

 

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: یوم‌الله 9 دی بزرگ‌ترین تجمع مردم ایران حتی در مقایسه با انقلاب 57 بود و برخی به دنبال خدشه‌دار و کمرنگ کردن این روز بودند که با پاسخ دندان‌شکن مردم مواجه شدند.

 

به گفته وی، این‌ها بنا داشتند از طریق مهره‌های سوخته سیاسی دوباره سران فتنه را مطرح کرده و حتی از آنان قهرمان بسازند اما نمی‌دانستند که جلوتر از نظام این ملت هستند که دیگر اجازه چنین شیطنت‌هایی را نمی‌دهند.

 

حجت‌الاسلام رضایی ابراز داشت: اکنون دیگر همگان می‌دانند که سران فتنه دستشان با اسرائیل و استکبار و ضدانقلاب در یک‌کاسه بود و مردم در این زمینه بیدار هستند و اجازه نخواهند داد فتنه گران دوباره فضای کشور را مغشوش کنند./919/د102/ب4

ارسال نظرات