۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۳۶۷۶۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

ترویج سیره نبوی راهگشای تعالی و عظمت انسانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که ترویج سیره نبوی راهگشای تعالی و عظمت انسانی است، تصریح کرد: باید اهتمام و تلاش شایسته ای وجود داشته باشد تا سیره نورانی حضرت محمد(ص) که دربردارنده ویژگی های بارز و گرانقدری است به همگان معرفی شود.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، گفت: حرکت در مسیر سیره نورانی انبیا و اولیای الهی می تواند زندگی انسان را در مسیری ارزنده قرار داده و تعالی بخش انسان باشد.


وی با اشاره به این که حضرت محمد(ص) مظهر رحمت و مهربانی است، بیان داشت: این وجود نورانی بهترین و کامل ترین الگو برای همگان است که باید بهره گیری گرانقدری از آن صورت گیرد که می تواند زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد.


امام جمعه آمل با بیان این که پیامبرگرامی اسلام از عظمت و مقام والایی برخوردار هستند، افزود: این شخصیت ارزشمند از چنان مقام گرانقدر و ظرفیت ارزنده ای برخوردار است که خداوند منان چنین انسانی را برای انجام رسالت شایسته دیده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ترویج سیره نبوی راهگشای تعالی و عظمت انسانی است، تصریح کرد: باید اهتمام و تلاش شایسته ای وجود داشته باشد تا سیره نورانی حضرت محمد(ص) که دربردارنده ویژگی های بارز و گرانقدری است به همگان معرفی شود.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: عشق و محبتی ارزنده و والا نسبت به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) در دل های آحاد مردم وجود داشته و روز به روز بر عزت و عظمت آن افزوده می شود.


وی با بیان این که انسان با بهره گیری از سیره پیامبر اکرم می تواند ره توشه ای ارزنده برای آخرت خود فراهم کند، گفت: حرکت در مسیر سیره و سنت نبوی بستر ساز سعادت و رستگاری انسان است که باید در این مسیر نورانی قدم بگذاریم.


امام جمعه آمل با اشاره به این که ترویج سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام امری مهم و اساسی است، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا شناختی ارزنده نسبت به پیامبر گرامی اسلام داشته و رهنمودها و سیره گرانقدر حضرت محمد(ص) را ترویج دهیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دشمنان از ترویج سیره نبوی و علوی هراسان هستند، افزود: دشمنان دست به کارشکنی هایی می زنند ولی روز به روز که می گذرد بر عظمت اسلام و مسلمانان افزوده می شود که آن ها هیچ گاه نخواهند توانست به اهداف خود دست پیدا کنند./1314/ت302/ب

ارسال نظرات