۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۳۷۸۷۵
رییس ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی:

تفسیر نادرست حماسه 9 دی سبب فاصله گرفتن از ارزش های انقلاب می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد گرامیداشت حماسه یوم الله نهم دی ماه گفت: حماسه 9 دی معیار ارزیابی افراد و میزان سنجش وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام مرتضی جعفری، رییس ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابرازداشت: حماسه یوم الله نهم دی ماه معیاری برای سنجش وفاداری افراد به نظام اسلامی است.

 

وی افزود: با گذشت 5 سال از این حادثه هنوز عده‌ای در سکوت به سر می برند اما مردم ما از همه گروه‌ها می‌خواهند تا موضع خود را در مورد فتنه مشخص کنند.

 

رییس ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با اشاره به صف گرفتن 17 سفارتخانه غربی و تشکیل 8 دفتر ویژه و اتاق کنترل برای پشتیبانی از فتنه گران گفت: کشورهای کانادا، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، آلمان، بلژیک، سوئیس و هلند از جمله کشورهای هستند که سفارتخانه های آن ها به صورت آشکار از فتنه گران پشتیبانی می کردند.

 

حضور پرشور نهم دی سبب حیرت جهانیان شد

 

حجت الاسلام جعفری ابرازداشت: در سال 88 فتنه ای در کشور رخ داد اما مردم ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی با اتحاد و پیروی از رهبری آن را خنثی کردند و با حضور خود سبب حیرت جهانیان شدند.

 

وی با بیان این که شعارهای فتنه گران در سال 88 به روشنی آشکار می کرد که هدف فتنه گران اعتراض به نتایج انتخابات نبود بلکه هدف آن ها ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بود.

 

رییس ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در ادامه اظهار داشت: پس از واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که انقلاب دوم نامیده شد، روز نهم دی‌ماه نیز واقعه بزرگی بوده که انقلاب سوم تاریخ اسلامی کشور ما به شمار می رود.

 

حجت الاسلام جعفری در پایان تصریح کرد: روحانیت به عنوان رکنی مهم در جامعه اسلامی وظیفه دارد با روشن کردن هدف های دشمنان سبب بصیرت افزایی مردم شوند./9452/پ202/ب4

ارسال نظرات