۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۳۷۹۰۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

هدف فتنه گران مقابله با اصل نظام و ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‏که برخی افراد در پی تطهیر سران فتنه اند، گفت: نفاق در درون این افراد مخفی است و با بیان چنین مسأله‏ای به دنبال راه‏اندازی فتنه دیگری هستند و این مسأله برکسی پوشیده نیست که هدف اصلی آنها مبارزه با اصل نظام و ولایت فقیه بود.
فاطمه آليا رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه مردم ملت ایران در روز نهم دی سال 88، گفت: با مشخص شدن زوایای فتنه سال 88 مردم فهمیدند که افرادی قصد براندازی نظام را دارند و به همین دلیل به خیابان‏ها آمدند و خشم خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند.

 

وی با بیان این‏که در روزهای اول اغتشاشات مردم تصور می‏کردند که این افراد برای اعتراض به نتیجه انتخابات به خیابان آمده‏اند، ابراز داشت: وقتی زمان به تدریج گذشت و مردم متوجه سرنخ‏هایی مبنی بر این‏که هدف این افراد براندازی اصل نظام است نه نتیجه انتخابات، به خیابان‏ها آمدند و حماسه نهم دی را رقم زدند.

 

آلیا با اشاره به حمایت های مالی و معنوی بیگانگان از اغتشاشات و اغتشاش کنندگان سال 88، اظهار داشت: در فتنه سال 88 مردم هشت ماه خون دل خوردن و خویشتن داری کردن که شاید سران فتنه بر سر عقل بیایند و وقتی در این هشت ماه هیچ نتیجه‎ای نگرفتند با آمدن به خیابان‏ها انزجار خود را نسبت به سران فتنه اعلام کردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‏که سران فتنه روز به روز توسط دشمنان نظام تحریک و تشویق میشدند، افزود: از شعارهایی که فتنه گران در اغتشاشات سر می‏دادند مشخص بود که هدف نهایی آنها اصل نظام و اصل ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به این‏که برخی افراد با القای این نکته که حوادث سال 88 صرفا سوءتفاهم بوده و نباید به آن پرداخت، گفت: این افراد دروغ‏گو هستند و بیان چنین مسألهای خود به تنهایی فتنه دیگری است چرا که فتنه‏گران و سران آنها تکلیفشان معلوم است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‏که رگه‏هایی از نفاق درون این افراد دیده می‏شود، خاطرنشان کرد: نفاق در درون این افراد مخفی است و هر از چندگاهی که فضای مناسبی پیدا کنند این آمادگی را دارند که فتنه دیگری را به پا کنند و خود این القا فتنه است.

 

آلیا در ادامه تأکید کرد: متاسفانه برخی از مشاوران دولت اظهار نظرهایی میکنند که برخی مرتبطین فتنه احساس امنیت کنند و حالا نه تنها تلاش نمی‏کنند که جبران مافات و از مردم عذرخواهی کنند بلکه با اهانت به مردم می‏خواهند خود را تطهیر و بی گناه جلوه دهند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‏که فتنه گران و حامیان امروز آنها فکر می‏کنند مردم دچار فراموشی شده‏اند، خاطرنشان کرد: مردم فراموش نکرده اند که زمینه صدور برخی قطعنامه‏ها و یا تحمیل خیلی از تحریم‏ها را این افراد به وجود آورده‏اند.

 

وی در پایان با بیان این‏که آنها می‏خواهند خود را تطهیر و سابقه ننگ خود را از بین برند، ابراز داشت: آنها می‏خواهند شرایطی را برای فتنه‏های آینده فراهم کنند ولی مردم هوشیار تر از آنچه که آنها فکر می‏کنند هستند و متوجه شده‏اند که فتنه‏های آینده شدیدتر از فتنه گذشته خواهد بود چرا که فتنه‏گران زخم خورده هستند و دنبال انتقام خواهند بود./922/ت302/ج

ارسال نظرات