۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۳۷۹۲۶
همزمان با هفته وحدت؛

نمایشگاه «امت واحده» در قم برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) ضمن ارائه گزارشی گفت: همزمان با هفته وحدت نمایشگاه مفصلی در مجتمع عالی امام خمینی(ره) به نام امت واحده برگزار می‌شود.
 امت واحده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای برگزار کننده نمایشگاه «امت واحده» با حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در نوبیت صبح و حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در نوبت عصر دیدار کردند.

 

در ابتدای این دیدارها حجت‌الاسلام سید امیرحسین حسینی، معاون فرهنگی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) ضمن ارائه گزارشی گفت: همزمان با هفته وحدت نمایشگاه مفصلی در مجتمع عالی امام خمینی(ره) به نام امت واحده برگزار می‌شود.

 

وی افزود: مدرسه عالی امام خمینی(ره) و به طور کلی جامعه المصطفی العالمیه فضایی است که از این طریق می‌توان وحدت را در عالم اسلام نهادینه کرد؛ چرا که در این مراکز سفیرانی از کشورهای مختلفی حضور داشته و می‌توانند این برنامه‌ها را به جامعه خود منتقل کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیانات حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علما و شخصیت‌های بین المللی جهان اسلام درباره وحدت به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی ادامه داد: عموم مردم و علاقه مندان می‌توانند همزمان با هفته وحدت از این نمایشگاه واقع در محل سراسری مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد بازدید کنند.

 

عضو برگزار کننده نمایشگاه «امت واحده» عنوان کرد: در بخش ویژه این نمایشگاه نیز آیات، روایات و فتوای مراجع تقلید درباره وحدت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی یادآور شد: در مجتمع امام خمینی(ره) قریب به 2 هزار 500 طلبه از 70 ملیت در حال تحصیل هستند که می‌توانند سفیران جمهوری اسلامی درباره مسأله وحدت در سراسر دنیا باشند./993/پ202/س

ارسال نظرات