۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۳۸۱۳۶
سازمان بسیج طلاب همدان با صدور بیانیه ای:

9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه ای ماندگار شد

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: فتنه گرانی که رأفت اسلامی شامل حالشان شده و نظام از مجازات آنها تا این زمان خودداری کرده، باید بدانند که امت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی دست از ارزش های متعالی خود دست برنخواهد داشت و با هوشیاری کامل و بصیرت نافذ عملکرد آنها را زیر نظر داشته و در مواقع لزوم برخورد لازم را با آنان خواهند داشت.
سازمان بسيج طلاب و روحانيون کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نهم دی ماه یادآور روزی است که حماسه ای دیگر از امت اسلامی در تاریخ کشورعزیزمان به خوبی ثبت شد، در این روز همچون روزهای ماندگار دیگر انقلاب در تاریخ، شما امت مؤمن، خداجو، ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) جلوه ای از غیرت و تعصب دینی و مذهبی که با شعور و بصیرت دینی گره خورده بود را به نمایش گذاشتند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: فریادی که آگاهانه در آن روز سر دادید چنان لرزهای بر پیکر فتنه جویان و یزیدیان زمان افکند که مأیوسانه چاره ای جز گریز نداشتند و هوشیارانه حمایت خویش را با خط امام و رهبری به اثبات رساندید، آنگونه که یک بار دیگر از امتحان و آزمایش سخت، سرافراز بیرون آمدید.

 

این بیانیه می افزاید: آفرین به این عزم و اراده و فهم سیاسی شما مردم عزیز که هر کجا انقلاب و اسلام نیازمند حضورتان بوده، نقش بی بدیل خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده اید.

 

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در ادامه این بیانیه آورده است: فتنه گرانی که رأفت اسلامی شامل حالشان شده و نظام از مجازات آنها تا این زمان خودداری کرده، باید بدانند که امت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی دست از ارزش های متعالی خود دست برنخواهد داشت و با هوشیاری کامل و بصیرت نافذ عملکرد آنها را زیر نظر داشته و در مواقع لزوم برخورد لازم را با آنان خواهند داشت.

 

در این بیانیه خطاب به فتنه گران تأکید شده: آنها بدانند ما خسارت های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی که بر نظام تحمیل کردند و شیرینی حضور بیش از80 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم را به تلخی مبدل کردند را از یاد نخواهیم برد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم ما می دانند که شدت تحریم های اقتصادی و هدف از به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی از فتنه 88 شروع شد و فتنه گران مقصران اصلی آن هستند و باید جوابگوی مردم مؤمن و شهدای والامقام در روز قیامت باشند، چرا که با این آشوبها و فتنه گریها آب به آسیاب دشمن ریخته و خسارتهای جبران ناپذیری را به نظام تحمیل کردند.

 

این بیانیه می افزاید: طلاب بسیجی در کنار شما ملت آگاه همواره در زیر پرچم ولایت در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تا اهدای آخرین قطره خونمان ثابت قدم ایستاده ایم و پیوسته گوش به فرمان و لبیک گوی اوامر رهبر عزیزمان باقی خواهیم ماند.

 

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با گرامیداشت حضور حماسی مردم شریف این استان در حماسه 9 دی سال 88، انزجار خود را از حرکات مذبوحانه فتنه گران متذکر و حمایت و تبعیت کامل خود از فرامین سکاندار کشتی نجات امت، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) را اعلام می دارند./967/پ203/ب6

ارسال نظرات