۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۳۹۵۵۶

بازدید معاونان مرکز تحقیقات کامپیوتری نور از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ معاونان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از خبرگزاری رسا در قم بازدید کردند.
لوگو و آرم خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجج اسلام خوانساری، رحمانی، اکبری و مقیسه از معاونان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از خبرگزاری رسا رسا بازدید کردند.


در این جلسه حجت الاسلام خوانساری معاون فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور به معرفی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور پرداخت و گفت: این مجموعه در کنار فعالیت نرم افزاری به فعالیت‏های فرهنگی همچون نرم افزار بانک اطلاعاتی در موسسات و دانشگاها به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار می‏دهیم.


همچنین حجت الاسلام رحمانی مدیر ارتباط و تحقیقات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور با بیان گزارشی از فعالیت‏های این مرکز گفت: به کارگیری تکنولوژی روز در تدوین نرم افزارهای دینی از اهداف مهم مرکز تحقیقات است.


وی در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی و پژوهشی با عنوان«پژوهش فناورانه» خبر داد و ابراز داشت: تدوین نرم افزارهای ویژه علمای بزرگ شیعی به همراه آثار علمی آنان از فعالیت‏های مرکز تحقیقات نور به شمار می‏رود.

 

حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از همکاری خبرگزاری رسا با مجموعه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور تصریح کرد: زحماتی که علما در طول تاریخ به جا گذاشته‏اند با تلاش مرکز تحقیقاتی نور می‏تواند در قالب‏های جذاب ارتباطی به دست نسل حاضر به ویژه جوانان برسد.


گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام اکبری و مقیسه از فعالان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور به تشریع فعالیت‏های خود پرداختند./978/پ203/ی

ارسال نظرات