۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۴۰۸۱۶

بی بصیرتی بزرگ ترین آفت جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان این که بصیرت رمز موفقیت در عرصه های گوناگون است، گفت: باید توجه داشت که بی بصیرتی بزرگ ترین آفت است.
بصيرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید رضا یدالهی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج پلدختر، صبح امروز، در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه این شهرستان که در مسجد جامع پلدختر برگزار شد، گفت: اسلام بیشترین آسیب را از بی‌بصیرتی برخی افراد خورده است.

وی با اشاره به موفقیت رزمندگان اسلام در مقابله با تهدیدهای دشمنان عنوان داشت: بصیرت رزمندگان رمز موفقیت آنان است.

حجت‌الاسلام یدالهی با بیان این که بی‌بصیرتی بزرگ ترین آفت در جامعه است، افزود: بی بصیرتی و ناآگاهی آثار منفی فراوانی برای زندگی ما و جامعه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از لغزش‌ها، انحرافات و دشمنی‌ها از بی‌بصیرتی پدید می‌آید و مهم ترین راه مقابله با این زیان ها افزایش آگاهی و شناخت راه حق است.

فرهنگ عنصر اقتدار یک کشور است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان این که فرهنگ عنصر اقتدار یک کشور است، عنوان داشت: باید در جهت ارتقای فرهنگ ارزش ها و باورهای دینی را در جامعه تبیین و تقویت کرد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج این فرهنگ از مهم ترین اهداف سپاه است.

حجت‌الاسلام یدالهی با بیان این که فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس را باید در جامعه تبیین و پیاده کرد، یادآور شد: فرهنگ عاشورا از ارکان دفاع مقدس است و پیام این دوران برخاسته و بر گرفته از فرهنگ عاشورا است.

وی در ادامه با اشاره به دسیسه های دشمن بیان داشت: مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمن تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت‌الاسلام یدالهی با بیان این که ولایت‌‌مداری راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، ابراز داشت: ولایت‌مداری، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر ترفندهای دشمنان بیمه می‌کند./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات