۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۴۱۸۲۱
امام‌جمعه نهبندان:

آشنایی با اهداف انقلاب نسل جوان را در برابر تهدیدات دشمن بیمه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه نهبندان با اشاره به این‌که برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی می‌تواند در آشنایی مردم با خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران تأثیر زیادی داشته باشد، گفت: آشنایی نسل جوان با اهداف برنامه‌های انقلاب، آنان را در برابر تهدیدات دشمن بیمه می‌کند.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی، امام‌جمعه نهبندان، ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان نهبندان با اشاره به اهمیت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر از ایام‌الله است و باید این ایام به بهترین شکل برگزار شود.

 

وی بابیان این‌که ایام‌الله به‌روزهایی گفته می‌شود که تأثیر زیادی در سرنوشت مردم داشته باشد، گفت: ایام‌الله دهه فجر بزرگ‌ترین تأثیر را در جهان بشریت داشته است.

 

امام‌جمعه نهبندان با اشاره به این‌که برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی می‌تواند در آشنایی مردم با خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران تأثیر زیادی داشته باشد، افزود: در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید اهداف و پیام‌های انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال پیدا کند تا جوانان نیز با شرایط و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در دوران انقلاب اسلامی آشنا شوند.

 

وی ادامه داد: امروز پیام انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادرشده است و مردم دنیا و منطقه خاورمیانه از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند و بیداری اسلامی که در دنیای اسلام به وجود آمده همه نشأت‌گرفته از پیام انقلاب اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: در سایه مبارزات ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) شاه از ایران فرار کرد و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.

 

وی با تأکید بر این‌که نسل جوان باید بامطالعه تاریخ با ظلم‌ها و فسادهای رژیم پهلوی آشنا شوند، ادامه داد: مطالعه‌ی تاریخ افقی برای انسان است نگرش انسان را گسترش می‌دهد.

 

امام‌جمعه نهبندان با اشاره به برگزاری باشکوه ایام‌الله دهه فجر و حضور گسترده تمام اقشار در راهپیمایی 22 بهمن افزود: خواص و مسؤولان از مردم عقب نباشند و در تمام صحنه‌ها حضورداشته باشند چراکه مردم همیشه پای‌کار بوده‌اند.

 

همچنین حسین هاشمی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان، نیز در این جلسه بابیان این‌که انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین معجزه قرن است و تمام پیشرفت‌های داخلی و خارجی به برکت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا یاد و نام امام راحل و شهدا را گرامی بداریم چراکه بدون نام و یاد امام راحل و شهدا دهه فجر معنا پیدا نمی‌کند.

 

وی، وحدت، دوستی و ولایت مداری را از پیام‌های مهم ایام‌الله دهه فجر دانست و یادآور شد: انتقال پیام‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده بسیار مهم است و در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر  باید اهداف و پیام‌های انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال پیدا کند تا جوانان نیز با شرایط و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در دوران انقلاب اسلامی آشنا شوند.

 

وی با اشاره به این‌که 10 کمیته برای هر چه‌بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در نهبندان تشکیل‌شده است، افزود: رویکرد برنامه‌ها به‌گونه‌ای است که برنامه‌ها به‌صورت مردمی برگزار شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان یادآور شد: نتیجه برگزاری این برنامه‌ها باید ایجاد و افزایش روحیه نشاط و امید در مردم را فراهم کند./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات