۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۴۲۰۵۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس:

استکبار جهانی با اسلام هراسی دنبال جلوگیری از موج اسلام خواهی است

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: قطعا هدف غرب از مقابله با اسلام و چنین رفتارهایی، مهار اسلام و مقابله با اسلامی است که در کشورهای غربی به سرعت رو به پیشرفت است.
اسلام هراسي

حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس،  گفت: قطعا هدف غرب از مقابله با اسلام و چنین رفتارهایی، مهار اسلام و مقابله با اسلامی است که در کشورهای غربی به سرعت رو به پیشرفت است.

 

وی در ادامه افزود: غربی ها در مقابل منطق و استدلال قوی اسلام به ویژه اسلاب ناب در تنگنا هستند، وجدان‌های مردم غرب رو به بیداری است از این جهت دشمنان سعی می کنند با پروژه های اسلام هراسی جلو این موج اسلام خواهی و بیداری را بگیرند.

 

حجت الاسلام محمودی نژاد ادامه داد: اسلام منطقی دارد، و این منطق اسلام در دل انسان‌هایی که خواهان آزادی و حقیقت هستند جا باز می کند، وقتی منطق اسلام را می شنوند به اسلام تمایل پیدا می کنند از طرفی هم نماد این اسلام انقلابی و آزادی خواهانه، ایران اسلامی است و کشورهایی که به لحاظ فکری در این طیف از فکر قرار دارند.

 

وی اظهار کرد: غربی ها برای مقابله با اسلام با جنگ نرم به دنبال این هستند که اسلام را یک دین خطرناک، خشونت آمیز و مخالف آزادی ها مطرح کنند تا اینکه جلو گرایش مردم خودشان را به اسلام بگیرند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: قطعا اگر کشورهای اروپایی و غربی مردمشان مسلمان شود این اندیشه لیبرالیستی و اندیشه های ضد دین جایی نخواهد داشت از این رو دشمنان پروژه های اسلام هراسی را ترویج می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ خود غربی ها کسانی را پیدا کرده اند در کشورهای اسلامی که کار نیابتی را برای آنها انجام بدهند، یعنی برای مقابله با اسلام از افراد نفوذی و عوامل داخلی استفاده بکنند، قطعا اگر آنها در چهره یک مخالف روشن اسلام ظاهر بشوند خیلی تیغشان برندگی ندارد اینها می آیند اختلاف را در بین خود مسلمانان ایجاد می کنند.

 

حجت الاسلام محمودی نژاد بیان کرد: دشمنان از بعضی رؤسای کشورهای اسلامی، که اندیشه های غلط و انحرافی مثل اندیشه تکفیری ها را دارند استفاده می کنند، که ایجاد اختلاف کنند و در واقع انرژی جهان اسلام را بگیرند.

 

وی در پایان بین کرد: علمای اسلام باید اتحاد داشته باشند، خطر غرب و اندیشه های تکفیری را بشناسند و در مرحله بعد کار فرهنگی بکنند، چهره واقعی اسلام را نشان دهند، امروز دشمنان از ابزار ماهواره و رسانه های مجازی برای اسلام هراسی استفاده می کنند، از این طرف ما باید از همین ابزار برای روشن کردن چهره نوازی اسلام استفاده بکنیم./839/ت302/ب4

ارسال نظرات