۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۴۲۹۸۸
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

پیام رهبر انقلاب برنامه ریزی غرب برای اسلام هراسی را نقش بر آب کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: با ارسال این نامه توسط رهبر معظم انقلاب دشمن غافلگیر شد و متحیر از این ابتکار رهبری معظم، تمام برنامه ریزی های خود طی سالیان گذشته برای دور نگه داشتن جوانان از اسلام ناب را بر باد رفته دید.
حجت الاسلام حسيني نژاد در اجلاسيه جامعه مدرسين
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را ابتکاری بدیع خواند و گفت: نامه صمیمانه این رهبر و عالم دینی تمام بشریت را به اسلام دعوت کند و دشمنان اسلام را به وحشت انداخت.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: با ارسال این نامه توسط رهبر معظم انقلاب دشمن غافلگیر شد و متحیر از این ابتکار رهبری معظم، تمام برنامه ریزی های خود طی سالیان گذشته برای دور نگه داشتن جوانان از اسلام ناب را بر باد رفته دید.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد حقوق بشریت را در نظر تشیع مهم ارزیابی کرد و افزود: رهبر شیعیان دلسوز جوانان اروپا و آمریکای شمالی هستند؛ از انحراف آنها ناراحت اند و به آنها سفارش می کنند که بدون توجه به رسانه های غرب با حساسیت مطالب قرآن و سیره پیامبر را از منابع اصلی آن استخراج کنند.
 
وی دین اسلام را با ادیان مسیحیت و یهودیت مقایسه کرد و اظهار داشت: امروز تنها دینی که زنده، پیام آور و نجات بخش در عرصه بین الملل فعالیت می کند و مطلب برای تبلیغ دارد دین مبین اسلام است؛ ادیان دیگر منطقه ای هستند و پیامی برای خارج از خود ندارد و به طور مثال مسیحیت در یک کلیسا و یک ساعت خاص و برای یک قشر خاص با استفاده از آموزه های خاص تبلیغ می کنند.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: وقتی نور اسلام به جایی تابیده شود خود مردم به دنبال این نور حرکت خواهند کرد؛ قبل از انقلاب امام خمینی نور اسلام را به قلب مردم تاباند و آنها فهمیدند که باید قیام کنند؛ اکنون هم مردم حزب الله، سوریه و غزه بیدار شده اند و به دنبال اسلام ناب در حرکت اند.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد ادامه داد: سران انگلستان، فرانسه و آمریکا طعم پیروی مردم از اسلام ناب محمدی (ص) را چشیده اند؛ آن روز که حکم تحریم تنباکو  صادر شد، فهمیدند که اگر مردم دنیا به سمت اسلام گرایش پیدا کنند دیگر هیچ چیز و هیچ کس در اختیار آنان نخواهد بود.
 
وی گفت: خوشبختانه با اینکه در دنیا انحصار رسانه ای وجود دارد، شبکه ها، سایت ها و رسانه هایی در دست ما است که می تواند افراد جویای حقیقت را با فضای اسلام و سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب آشنا سازد؛ وظیفه مسلمانان متدین است که با هر راه و روشی که در دست دارند پیام رهبر معظم انقلاب را به گوش جهان برسانند.
 
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: اگر در این برهه از زمان سستی کنیم و نتوانیم پیام مقام معظم رهبری را به مردم جهان برسانیم، دشمن احساس پیروزی خواهد کرد و برای ما در صورت شکست، یأس و نا امیدی به همراه خواهد داشت./836/ت302/ج
ارسال نظرات