۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۴۳۰۲۷

برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مدارس علمیه استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر گفت: یک دوره مسابقات ورزشی در سطح مدارس علمیه استان بوشهر برگزار می شود.
اختتاميه مسابقات ورزشي طلاب حوزه علميه

حجت الاسلام محمدحسین جفره ای معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، از برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی در سطح مدارس علمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: این دروه در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و فوتبال دستی برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه و نشاط و نیز اطاعت از فرامین رهبری نسبت به نهادینه شدن ورزش در بین طلاب و حوزه های علمیه عنوان کرد.

 

 

حجت الاسلام جفره ای با اشاره مسابقات فوتسال این دوره گفت: در رشته فوتسال تعداد 12 تیم از مدارس علمیه شرکت خواهند کرد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز، گفت: تعداد 14 نفر از مدارس علمیه در مسابقات تنیس روی میز شرکت می کنند و هر کدام از مدارس دو نماینده را در این مسابقات خواهند داشت.

 

وی تعداد شرکت کنندگان در مسابقه فوتبال دستی را 28 نفر عنوان کرد و گفت: در این رشته هر مدرسه دو تیم دو نفره را روانه این مسابقات کرده است.

 

حجت الاسلام جفره ای درباره زمان برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 8 صبح در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار خواهد شد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در پایان گفت: به نفرات و تیم های برتر در این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود./833/ت302/ب4

ارسال نظرات