۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۱۴۸
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

توهین غربی ها به مقدسات نشأت گرفته از ترس آنان نسبت به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با بیان این که کشورهای غربی شعار آزادی بیان را برای تحقق اهداف خویش بیان می کنند، گفت: در قالب آزادی بیان ارزش های انسانی و اخلاقی را زیر پا می گذارند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اقدام روزنامه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) بیان داشت: این اقدامات نشان دهنده وحشت آنان از تأثیر اسلام در کشورهای غربی است.

وی با اشاره به این که گرایش به اسلام در دنیای غرب بیش از سایر نقاط جهان است، افزود: امروز غرب اسلام را مهم ترین مانع در برابر تحقق اهداف خویش می داند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به طرح اسلام ستیزی غرب عنوان داشت: توهین غربی ها به مقدسات مسلمان در راستای اسلام هراسی دشمنان است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان تصریح کرد: کشورهای غربی از قدرت اسلام و نفوذ آن در غرب هراس دارند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به این که دشمنان اسلام با دسیسه های گوناگون از جمله تحریم ها به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است در برابر دسیسه های دشمن همیشه موفق و پیروز است.

وی با بیان این که اسلام با فطرت انسان ها سازگار است، عنوان داشت: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی رجوع به فطرت پاک دوران جوانی است.

مهم ترین عامل شناخت چهره واقعی اسلام مطالعه قرآن و زندگی پیامبر(ص) است

حجت الاسلام موسوی با اشاره به درخواست رهبر معظم انقلاب از جوانان غرب برای آشنایی با اسلام افزود: ایشان از جوانان غربی می خواهد از طریق مطالعه قرآن و زندگی پیامبراسلام(ص) با اسلام حقیقی آشنا شوند.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان عنوان داشت: غربی ها آزادی بیان را ابزاری برای تحقق اهداف شوم خویش مطرح می کنند.

وی با اشاره به این که غربی ها مدعیان آزادی بیان هستند، خاطرنشان کرد: آنان در قالب آزادی بیان ارزش های انسانی و اخلاقی را زیر پا می گذارند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات