۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۴۵۱۷۲
رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی خبر داد؛

فعالیت 300 دانش آموخته دانشگاه رضوی در قوه قضاییه

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فرزانه گفت: 300 دانش آموخته دانشگاه علوم اسلامی رضوی هم اکنون در حال فعالیت در قوه قضاییه هستند.
دانشگاه رضوي
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمد باقر فرزانه، رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، روز گذشته در گردهمایی اساتید علوم قرآن، تفسیر و حدیث در محل این دانشگاه گفت: 300 دانش آموخته دانشگاه علوم اسلامی رضوی هم اکنون در حال فعالیت در قوه قضاییه هستند.
 
وی با بیان این که بسیاری از دانش اموختگان حقوق اسلامی ما هم اکنون با قوه قضاییه در حال همکاری هستند، تصریح کرد: گزارش‌های اخیر قوه قضاییه نشان می‌دهد که تاکنون هیچ تخلفی از دانش آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی که در دادگاه‌ها به عناون قاضی فعالیت می‌کنند مشاهده نشده است.
 
حجت الاسلام فرزانه با اشاره به برگزاری این همایش در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته توانستیم 400 نفر از اساتید دانش آموخته از دانشگاه علوم اسلامی رضوی را که در کشور مشغول تدریس، تحصیل و پژوهش بودند در کنار یکدیگر جمع کنیم و خوشبختانه امسال نیز با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و نظریات این اساتید و با انتشار فراخوان توانستیم 208 نفر از آنان را در بارگاه امام رضا(ع) گرد هم آوریم./930/د102/ب5
ارسال نظرات