۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۴۵۶۵۵
مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی:

دانشی که با ایثار و شهادت همراه باشد ماندگار و تاثیرگذار است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: دانشگاه‌ها بهترین مکان برای تدفین شهدا هستند و قطعا دانشی که با ایثار و شهادت همراه باشد، ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود.
حجت‌الاسلام مهدي ايماني‌مقدم مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی امروز در مراسم استقبال از خانواده معظم شهید علی امینی که در دانشگاه آزاد واحد اراک برگزار شد با بیان این که علم شرافت بالایی دارد و اگر علم منهای اخلاق و معنویت باشد تاریخ نشان داده است که بسیار مضر است و ضررش بیشتر از جهالت است خاطرنشان کرد: وجود شهدا در دانشگاه ها سبب می شود که مسیر علم همراه با معنویت باشد و این امر موجب تعالی و سعادت بشر خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم خطاب به انسان هایی که غرق در مادیات دنیوی، انسان های فراموش شده تاریخ و انسان هایی که دچار امورات دنیوی شده اند گفت: این انسان ها باید هرز چند گاهی از غفلت در آیند و در این راستا وجود شهدا، وصیت نامه شهدا،  قبور شهدا می توانند انسان ها را به هدف و مقصود هدایت کند.

 

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با بیان این که وجود شهدا در دانشگاه ها دارای ارزش مضاعف است خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها بهترین مکان برای تدفین شهدا هستند و قطعا دانشی که با ایثار و شهادت همراه باشد، ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم گفت: دانشگاه های استان مرکزی مزین به نور شهدا هستند و شهید علی امینی بزرگوار که در دانشگاه آزاد اراک شناسایی شد واقعا درس عبرتی برای همه ما انسان ها است.

 

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با اشاره به این که شهید امینی شهید 16ساله ای است که با خون خودش سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شد تصریح کرد: ایستادگی و ایثارگری شهدای دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی تواند نظر و اراده خود را بر این ملت و نظام تحمیل کند.

 

وی افزود: تمامی انسان ها برای موفقیت در امور به شاخص و الگو نیاز دارند که ولایت ‌فقیه و شهدا را می‌توان بهترین الگو برای دست‌یابی به سعادت دانست.

 

حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم گفت: شهیدان عزیز با عشق و علاقه خاص به جبهه ها رفتند و نیز وصیت آن بزرگواران حفظ آرمان ها، ارزش ها، انقلاب، راه شهدا، راه امام و راه ولایت فقیه بود و امروز این ارزش ها مجدد در دانشگاه بازخوانی شد و امیدواریم این مهم سب برکت برای فضای دانشگاهی باشد.

 

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در ادامه با بیان این که شهدای گمنام، یقینا احساس درونی شان گمنامی بوده است اظهار داشت: امروز میهن اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی در بلندای قله افتخار و سعادت ایستاده است./842/پ202/ب4

ارسال نظرات