۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۴۶۵۵۴
عضو جامعه مدرسین:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار و عزت مردم ایران بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین راهپیمایی پر شور مردم ایران را در روز 22 بهمن نمایش اقتدا و عزت ملی دانست و گفت: مردم ایران نه تنها از تهدیدات آمریکا و هم پیمانانش نمی ترسند بلکه این تهدیدات را به صورت شوخی و حرف های خنده دار نقل می کنند.
حجت‌الاسلام سيد احمد حسيني خراساني
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا راهپیمایی 22 بهمن را نمایش اقتدار و عزت ملی انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: مردم به معنی حقیقی کلمه اعلام وفاداری ملت به ارزشهای اسلامی را با تمام توان نشان دادند.
عضو جامعه مدرسین ادامه داد: مردم نشان دادند که تا آخرین لحظه و تمام توان و قدرت در صحنه برای پشتیبانی از نظام اسلامی حاضر خواهند بود؛ این ملت به دستور رهبر معظم انقلاب قدرت انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیدند و پیش بینی های این رهبر فرزانه را محقق ساختند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: شایسته و بجا است که رسانه های منصف داخلی و خارجی بازتاب حماسه ملی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را که با صلابت و فراست همراه بود به مردم جهان در داخل ایران و خارج از آن نشان دهند.
وی بر لزوم بازتاب رسانه ای راهپیمایی با شکوه 22 بهمن تأکید کرد و اظهار داشت: بدین وسیله می توان گوشه ای از زحمات این مردم صبور مقاوم و موقعیت شناس را جبران کرد.
عضو جامعه مدرسین حماسه 22 بهمن امسال را دارای دو پیام توصیف کرد و ابراز داشت: پیام این راهپیمایی به دشمنان و مخالفان، دانستن حمایت همیشگی مردم از انقلاب و آرمان هایش است؛ همه باید بدانند که این ملت پشت سر رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت و حفاظت خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی دومین پیام این راهپیمایی با شکوه را خطاب به دست اندرکاران امور کشوری دانست و گفت: دست اندرکاران نظام باید بیش از پیش به این ملت بزرگ خدمت کنند و مسؤولان هم تلاش شان جز حرکت در مسیر ایجاد اشتغال و برخورد با پاره ای از پدیده های نامناسب با ساحت انقلاب و مردم انقلابی نباشد.
وی در پایان خطاب به سیاست مداران آمریکایی گفت: حضور پر شکوه و با عظمت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به شما و همپیمانان تان نشان داد که این ملت از مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه خسته نشده اند و از تو خالی بودن تهدید های روی میزتان آگاهند. تهدیدات شما در کشور ما به صورت جوک، شوخی و حرف های خنده دار بین مردم نقل می شود./836/ت302/ج
ارسال نظرات