۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۴۹۳۵۰
مسؤول قرارگاه خاتم الاوصیا:

تحقق مطالبات رهبر انقلاب نیازمند فعالیت تشکیلاتی و جبهه‌ای است

خبرگزاری رسا ـ یکتا با اشاره به ضرورت فعالیت تشکیلاتی گفت: بسیاری از کشور ها نگاهشان به ایران است اگر در این کشور مشکلاتی ایجاد شود شاهد تأثیرات آن در دیگر کشور های خواهیم بود، از همین رو باید با فعالیت تشکیلاتی و جبهه ای در تحقق امر ولی تلاش کنیم؛ جنگ نرم واقعیتی انکار ناپذیر است.
حسين يکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین یکتا، مسؤول  قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا امروز در همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت جبهه فرهنگی گفت: خوشبختانه فعالیت های جبهه فرهنگی  با وجود این که سرعتش کمی کند است اما به خوبی رو به جلو حرکت می کند.

 

دعوای دشمن بر سر مسائل هسته ای نیست

 

وی با بیان این که انقلاب باید در دهه چهارم پیشرفت چشم گیری داشته باشد، افزود: هیأت ها با ید توجه ویژه ای به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه تمدن نوین اسلامی داشته باشند، هیأت‌ها باید جهان اندیشی و نگاه بین المللی را جدی بگیرند.

 

مسؤول  قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با اشاره به این که دعوای دشمن بر سر مسائل هسته ای نیست، اظهار داشت: دشمن بر سر اصل بود و نبود انقلاب بحث داشته و سعی دارد که این حرکت الهی را از ریشه نابود کند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از کشور ها نگاهشان به ایران است اگر در این کشور مشکلاتی ایجاد شود شاهد تأثیرات آن  در دیگر کشور های خواهیم بود، از همین رو باید با فعالیت تشکیلاتی و جبهه ای در تحقق امر ولی تلاش کنیم؛ جنگ نرم واقعیتی انکار ناپذیر است.

 

یکتا با بیان این که باید در جبهه فرهنگی انقلاب همدلی وجود داشته باشد، ابراز داشت: افراد و جوانان انقلابی هرکاری که از عهده آن بر می آیند باید انجام دهند؛ از این رو نباید منتظر حرکتی خاص و دستور بود، اگر افراد به موقع وظیفه خود را انجام ندهند باید در قیامت پاسخگو باشند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: ایشان فرمودند جامعه در یک پیچ تاریخی مهم قرار دارد اگر به موقع به این مسأله توجه نشود کارها 500 سال به عقب می افتد، از همین رو هرکس نمی تواند بر اساس دوست داشتنی های خودش عمل کند بلکه باید به اوامر و سخنان رهبر انقلاب جامه عمل پوشاند.

 

دشمن به وسیله شبکه های اجتماعی در پی تأثیرگذاری مخرب است

 

مسؤول  قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا به آسیب های استفاده از شبکه های اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: این گونه ابزارها سبب اعتیاد جوانان می شود، غربی ها به وسیله این شبکه ها سعی در کنترل افکار و تأثیرگذاری نادرست بر جامعه دارد، انسانی که باید قبل از خواب خود سوره واقعه بخواند متأسفانه درگیر این گونه ابزار ها شده است؛ در این شرایط باید جامعه را با امام زمان(عج) گره زد.

 

وی با بیان این که فستیوال و جام جهانی جبهه فرهنگی انقلاب اربعین است، گفت: اربعین 22 بهمن انقلابی دیگر است؛ کل پروژه داعش برای جلوگیری از تأثیرات اربعین و زیر سؤال بردن مبانی دینی راه اندازی شده بود.

 

یکتا با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) در زمینه جهانی بودن انقلاب افزود: ایشان در سال 68 فرمودند «مسؤولان ما بدانند این انقلاب محدود به ایران نیست، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داری امام زمان(عج) است، دولت جمهوری اسلامی تمام سعی و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم انجام دهد ولی این مسأله بدان معنا نیست که آن ها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی است منصرف کند.»

 

باید نگاه جهانی در هیأت ها شکل گیرد

 

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: ایشان فرمودند «ما به ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسان ها نزدیک شده ایم، نیروهای مؤمن و مخلص این را هدف قرار دهند که کاخ پر عظمت تمدن نوین اسلامی را بنا نهند، شما جوانان آن روز را خواهید دید و آن روز را خواهید ساخت.»

 

مسؤول قرارگاه خاتم الاوصیا با بیان این که اربعین چند هزار کیلومتر خاکریزهای انقلاب را به پیش برد، ادامه داد: هیأت ها باید برنامه های خود را بر اربعین متمرکز کنند، باید سعی شود که همه جامعه در مراسم و مانور اربعین شرکت کنند؛ باید نگاه جهانی در هیأت ها شکل گیرد، آزاده های جهان مشتاق همراهی با انقلابی های ایران هستند، راهپیمایی اربعین به رخ کشیدن قدرت انقلاب به جهانیان است./1323/پ201/س

ارسال نظرات