۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۵۱۴۹۷

هفتمین همایش فارغ‏التحصیلان جامعه‏المصطفی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون ارتباطات و بین‏الملل جامعه المصطفی گفت: هفتمی همایش فارغ‏التحصیلان دختر جامعه المصطفی طی دو روز در مدرسه بنت‏الهدی برگزار می‏شود.
حکيم الهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفتمین همایش گردهمایی دانش آموختگان دختر جامعه‏المصطفی در مدرسه بنت‏الهدی قبل از ظهر امروز برگزار شد.

 

حجت‏الاسلام مجید حکیم الهی معاون ارتباطات و بین‏الملل جامعه‏المصطفی در ابتدای این همایش گفت: حضرت زهرا(س) شخصیتی والا و گرانقدر است که الگویی مناسب برای جامعه امروز زنان و حتی مردان جهان است.

 

وی با توجه به فعالیت‏های جامعه المصطفی ابراز داشت: این مرکز علمی بزرگ برای چشم انداز سال 1400 شمسی سعی دارد که برای همیشه ارتباط فارغ‏التحصیلان خود را در داخل یا خارج کشور حفظ کند.

 

رییس گردهمایی دانش آموختگان جامعه المصطفی افزود: از این رو انجمن‏های فارغ‏التحصیلان در سراسر جهان اقدام به نشست و مجالس عمومی می‏نماید و طبق تبادل نظر در اولویت‏های جامعه‏المصطفی در رابطه با آخرین رخدادهای منطقه و جهان این‏گونه نشست‏ها برگزار می‏شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: این نشست دو روزه در راستای رشد و بالندگی و پویایی فعالیت‏های آموزش و پژوهش این مرکز تشکیل شد./1329/پ203/س

 

ارسال نظرات